امتیاز چیپست Kirin 950 در بنچمارک GeekBench و مقایسه آن با رقبا

این روزها اغلب شرکت‌ها در فکر تولید تراشه‌های اختصاصی و قدرتمند هستند؛ یکی از آن‌ها، کمپانی چینی هوآوی است که معمولا از چیپ‌ست‌های ساخت خود با کد Kirin در محصولاتش بهره می‌برد. حال برای این‌که هوآوی نسبت به رقبا عقب نماند، دست به کار شده و قصد دارد، چیپ‌ست جدید و قدرتمند Kirin 950 را توسعه دهد تا برای پرچم‌دار آینده‌اش یعنی میت 8، از آن استفاده کند. امروز اطلاعات این تراشه در بنچمارک Geekbench منتشر شد که طبق آن می‌توان به قدرت این چیپ‌ست پی برد. در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.Kirin-950این تراشه که با کد NXT-AL10 شناخته می‌شود، در GeekBench تست شد و توانست نتایجی عالی را ثبت کند. Kirin 950، با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1710 و در حالت چند هسته‌ای نیز امتیاز 6245 را کسب نموده است.(ممکن است این اعداد، با نتایج نهایی متفاوت باشد اما هر چه که هست، شاهد نتایج فوق‌العاده‌ای هستیم)kitrin950-GeekBench

در مقایسه با سایر تراشه‌ها، Kirin 950 در بخش تک هسته‌ای با اگزینوس 7420 که در پرچم‌داران سامسونگ استفاده شده است، مقابله می‌کند و در بخش چند هسته‌ای نیز آن را شکست می‌دهد. اسنپدراگون 820 نیز در بخش تک هسته‌ای تفاوت چندانی با Kirin 950 ندارد اما در چند‌ هسته‌ای، از آن ضعیف‌تر است. اما در مقایسه با نسل بعدی چیپ‌ست‌های سامسونگ که با نام M1 شناخته می‌شود، این محصول هواوی کمی ضعیف‌تر است اما باز هم نتایج شگفت‌انگیز است. در زیر نیز می‌توانید عملکرد این تراشه‌های قدرتمند را مشاهده کنید:GeekBenchباید Kirin 950 هواوی را رقیبی جدی برای A9 اپل و نسل جدید پردازنده‌های مدیاتک دانست؛ جایی که هواوی بالاخره توانسته مقابل بزرگان، قد علم کند.

به نظر می‌رسد که هواوی علاوه بر این‌که در بخش طراحی موبایل‌ها و تبلت‌هایش پیشرفت کرده است، جهشی بزرگ نیز در راستای پیشرفت سخت‌افزار برداشته است که این موضوع به جذاب‌تر شدن رقابت میان بزرگان دنیای تکنولوژی دنیا، کمک خواهد کرد.

5 در مورد “امتیاز چیپست Kirin 950 در بنچمارک GeekBench و مقایسه آن با رقبا”

        1. خخخ دو نفری که مفنی دادن حتما معزز و اقا رضا بودن
          چون فقط اونان که از پیشرفت هر کمپانی به جز سونی اتیش میگیرن 🙂

      1. مثلا شما بگو ببینم مشکلش چیه
        خدا رو شکر تو 3.1 لگ میزنه
        سریع هیت زیبا با امکانات کپی کم اما خلاقیت زیاد متنوع و در کل عشقه به جون شکا عشق کار کنید دل بکنش نیستید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH