کاربران اپل به استفاده از iPad Pro به‌همراه Apple Pencil علاقه‌مند هستند

apple-device-users-excited-apple-ipad-pro-pencil-1

برنامه تخفیف و معاملات Retale با بررسی بیش از 500 نفر از کاربران اپل شور و هیجان کاربران را در رابطه با تبلت جدید اپل یعنی iPad Pro مورد سنجش قرار داد، احتمال می‌رود این تبلت 12.9 اینچی در روز 11 نوامبر عرضه شود.

ipad survey 1

بررسی‌ها نشان می‌دهد که 75 درصد از کاربران اپل مشتاقانه منتظر عرضه این تبلت بزرگ هستند، 68 درصد آن‌ها نیز می‌خواستند جز اولین افرادی باشند که از Apple Pencil استفاده می‌کند. این آمار مطمئنا خلاف عقیده استیوجابز موسس فقید اپل را اثبات می‌کند.

ipad pro survey

در پاسخی دیگر مشخص شد که 87 درصد دوستداران این تبلت قصد دارند قبل از این‌که دست به جیب شوند، این محصول را در دست بگیرند و کمی با آن کار کنند. هم‌چنین 59 درصد اعلام کرده‌اند که علاقه‌مند هستند به‌جای خرید اینترنتی، این تبلت را به‌صورت فیزیکی و سنتی تهیه کنند.

در رابطه با قیمت iPad Pro طبق اعلام اپل نسخه 32 گیگابایتی این محصول با قیمت 799 دلار عرضه می‌شود که تنها از وای‌فای پشتیبانی می‌کند، نسخه دیگر یعنی 128 گیگابایتی وای‌فای قیمتی معادل 949 دلار دارد و تنها نسخه با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت این تبلت که هم از وای‌فای و هم از LTE پشتیبانی می‌کند قیمتی معادل 1079 دلار دارد. قلم مخصوص این تبلت یعنی Apple Pencil با قیمت 99 دلار و اسمارت‌کی‌بورد نبز با قیمت 169 دلار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH