فیس‌بوک به کارمندانش توصیه می‌کند به‌جای iOS از اندروید استفاده کنند!

facebook-logo1

هفته پیش بود که فیس‌بوک از کارمندانش درخواست کرد از طریق شبکه 2G برای اتصال به اینترنت استفاده کنند، این دستور تنها برای این بود که کارمندان این شرکت با نحوه دسترسی کاربران کشورهای درحال توسعه که دسترسی به اینترنت پرسرعت محدود است، آشنا شوند. حال و در ادامه این روند کامندان این شرکت این هفته را باید با استفاده از دستگاه‌های اندرویدی پشت سر بگذارند، زیرا بیشتر کاربران در کشورهای درحال توسعه از دستگاه‌های ارزان قیمت اندرویدی استفاده می‌کنند. این بخشنامه‌ها از این جهت منتشر می‌شوند تا کارمندان این شرکت بتوانند به‌طور مستقیم با وضعیت مردم کشورهای در حال توسعه آشنا شوند.

کریس کاکس مدیر بخش محصولات فیس‌بوک اعلام کرده است که اگر کارمندان این شرکت بتوانند برای یک‌هفته گوشی‌های اپل خود را کنار بگذاند، می‌توانند تجربه بهتری را از نحوه استفاده کاربران کشورهای جهان سوم از اپلیکیشن فیس‌بوک داشته باشند. اسمارت‌فون‌های اندرویدی 82.2 درصد از بازار را در دست دارند که دلیل رواج بیشتر آن ارزان‌قیمت بودنشان است.

سال گذشته حدود 18796 دستگاه تلفن همراه اندرویدی تولید شد، بنابراین ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه غیرممکن است، اما حداقل با استفاده طراحان فیس‌بوک از این دستگاه‌ها می‌توانند بهتر تجربه کار با اپلیکیشن فیس‌بوک را در کشورهای درحال توسعه دریابند.

او هم‌چنین بیان کرد:

ما قصد داریم نوعی همدلی را در کمپانی ایجاد کنیم و هم‌چنین از کاربران کشورهای درحال توسعه قدردانی کنیم.

اکنون می‌توان امیدوار بود تا این شرکت وضعیت اپلیکیشن را در این دستگاه بهبود ببخشد، نسخه اندرویدی فیس‌بوک علاوه بر اشغال حجم زیادی از رم، مصرف باتری بسیار بالایی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH