66 درصد از گجت‌های اپل از iOS 9 استفاده می‌کنند

ios-9

دوهفته از زمان عرضه iOS 9.1 با اموجی‌ها و تصاویر زنده بیشتر می‌گذرد، در این مدت کاربران این کمپانی به‌خوبی از این نسخه استقبال کرده‌اند، اوایل ماه گذشته iOS 9 توانسته بود با موفقیت روی 57 درصد از دستگاه‌ها نصب شود. گزارش‌های تازه اپل بیان می‌کند، پس از انتشار iOS 9.1 تعداد کاربران نسخه نهم iOS به 66 درصد افزایش یافته‌اند. در ماه سپتامبر و با به‌روزرسانی 50 درصدی کاربران اپل به نسخه نهم، این کمپانی اعلام کرده که iOS 9 رکورد جدیدی را در سرعت و تعداد به‌رزورسانی به‌جا گذاشته است.

ios9-2

گزارش نشان می‌دهد که حدود یک‌چهارم از کاربرانی که دستگاهشان از iOS 9 پشتیبانی می‌کند هنوز از iOS 8 استفاده می‌کنند، هم‌چنین 9 درصد کاربران از iOS 7 و حتی قدیمی‌تر استفاده می‌کنند.

iOS 9.1 علاوه‌بر داشتن 150 اموجی جدید قابلیتی جدید دیگری دارد تا در تصاویر زنده گرفته‌شده توسط دوربین شاهد بالا و پایین شدن‌های کمتری باشیم. تصویرزنده به نوعی از تصاویر گفته می‌شود که حدود 1.5 ثانیه قبل و بعد از تصویر گرفته شده را شامل می‌شود و شما هنگامی که روی صفحه فشار بیشتری وارد کنید تصویر به‌صورت متحرک دیده می‌شود. این ویژگی در دو تلفن‌همراه آیفون 6s و آیفون 6s Plus وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH