Bluboo Xtouch اسمارت فونی چینی که اسکنر اثر انگشت آن از آیفون هم سریع‌تر است!

صنعت موبایل در چین با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است؛ اغلب محصولات چینی دارای قیمت کم‌ و ارزش خرید بالا هستند و برخی نیز با قیمت کم، امکاناتی بی‌نظیر دارند. یکی از این محصولات، Xtouch از شرکتی به نام بلابو است. این اسمارت فون که تنها 149.9 دلار قیمت دارد، امروز در تستی مقابل غول‌های بزرگ دنیا قرار گرفت که نتیجه‌ی آن جالب است؛ پس در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.Bluboo-Xtouch

بلابو Xtouch دارای یک نمایشگر 5 اینچی فول‌ اچ‌دی (با تراکم پیکسلی 441ppi) است که با شیشه 2.5d و گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی MT6753 مدیاتک، 3 گیگابایت رم LPDDR3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با پشتیبانی از میکرو اس‌دی) قلب تپنده این دستگاه هستند. به علاوه شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز IMX214 سونی در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو هستیم. باتری 3050 میلی‌آمپری، اندروید 5.1 و از همه جالب‌تر تولید قاب پشتی توسط پرینتر سه‌بعدی را نیز به این موارد اضافه کنید. این تمام ماجرا نیست و محصول مذکور، از یک اسکنر اثر انگشت نیز بهره می‌برد. سنسوری که امروز، به زیر ذره‌بین رفته و مستقیما با آی‌فون 6 و وان‌پلاس 2 مقایسه شده است. در زیر شما می‌توانید این مقایسه جالب را ببینید:

پس از موفقیت Bluboo Xtouch در تست‌های همچون مقاومت در برابر آب و تست ضربه نمایشگر، در این تست نیز شاهد پیروزی این محصول ارزان‌قیمت چینی مقابل دو غول بزرگ دنیا بودیم! موضوعی که شاید باعث گردد عقیده‌ بسیاری نسبت به محصولات چینی تغییر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH