هوآوی Mate 8 با قابلیت شارژ سریع توسط 3C تایید شد

پیش از این در اخبار کوتاهی در خصوص جدیدترین عضو خانواده Mate هوآوی شنیده بودیم و حال این اسمارت فون توسط آژانس کیفیت 3C نیز گواهینامه‌های مربوط را دریافت کرده است. سه نسخه از این اسمارت فون در لیست اعلام شده این موسسه وجود دارد. مدل‌های NXT-AL10، NXT-CL00 و NXT-TL00 در این لیست قرار دارند. به نظر می‌رسد این سه نسخه مربوط به سه شرکت و اپراتور بزرگ چین یعنی China Unicom، China Telecom و China Mobile است.

Huawei-Logo

متاسفانه در این تاییدیه اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات و قابلیت‌های این اسمارت فون موضوعی بیان نشده است. در این اسناد آمده است که Mate 8 می‌تواند از سیستم شارژ سریع پشتیبانی کند. این سیستم جذاب چیزی شبیه به قابلیت ارایه شده توسط کمپانی کوالکام است.

همچنین در اخبار واصله آمده است که میت 8 برای اولین بار از تازه‌ترین چیپست این کمپانی یعنی پردازنده 8 هسته‌ای و قدرتمند Kirin 950 که هفته گذشته رسما از سوی هوآوی رونمایی شد، بهره خواهد برد. با توجه به لو رفتن بنچمارک‌ها، این چیپست می‌تواند به راحتی نتیجه‌ای برابر و یا حتی بهتر از پرچم‌داران روز بازار یعنی Note 5 و یا حتی +Galaxy S6 edge را ثبت نماید.

با اینکه هنوز به طور رسمی مشخصات این اسمارت فون از سوی هوآوی تایید نشده است، اما اکثر ویژگی‌های سخت افزاری بیان شده، به نوعی از سوی این تولید کننده بزرگ تایید شده‌اند. بر اساس شایعات پیشین، هوآوی میت 8 از یک نمایشگر بزرگ و البته سخت افزار داخلی قدرتمند بهره می‌برد؛ موضوعی که برای سری میت طبیعی به نظر می‌رسد.

شایعات نشان می‌دهد که Mate 8 از یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. همچنین این محصول با مشخصات 3 و 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. دوربین اصلی میت جدید 13 مگاپیکسل قدرت داشته و دوربین دوم نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

هوآوی در نظر دارد تا از جدیدترین پرچم‌دار سری میت خود در تاریخ 26 نوامبر رونمایی کند؛ اما خب همیشه پیش‌ از این اتفاق مشخصات آن لو خواهد رفت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH