گلکسی Golden 3 در FCC رویت شد

galaxy-golde3

یک روز از رویت گلکسی Golden 3 سامسونگ در سازمان تجهیزات مخابراتی چین (TENNA) می‌گذرد، حال خبرهایی منتشر شده که این تلفن همراه توانسته مجوز FCC را نیز دریافت کند. خانواده محصولات Golden سامسونگ از گروه تلفن‌های تاشو محسوب می‌شوند، بنابراین نسخه سوم این خانواده نیز مانند دو مدل قبل تاشو است.

gsmarena_001

برخلاف TENAA، سازمان FCC هیچ تصویری را از محصولات منتشر نمی‌کند، هرچند که یک اسکرین‌شات از محیط این تلفن‌همراه گرفته شده است که نشان می‌دهد باتری این دستگاه 2000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

این مدل که با شماره مدل SM-W2016 شناخته می‌شود دارای ابعاد 61 میلی‌متر در 120.4 میلی‌متر است، از جمله امکانات ارتباطی گلدن 3 می‌توان به بلوتوث  4.1LE، WIFI، GPS، USB، 4G LTE، TD-LTE و 3G اشاره کرد.

TENAA مشخصاتی از سخت‌افزار این تلفن همراه را نیز منتشر کرده است که شامل پردازنده 8 هسته‌ای 2.1 گیگاهرتزی، صفحه‌نمایش 3.9 اینچی با رزولوشن 768 در 1280 پیکسل، حافظه‌داخلی 64 گیگابایتی، رم 3 گیگابایتی و دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی است.

گلدن 3 با اندروید نسخه 5.1.1 منتشر می‌شود و حدود 400 دلار قیمت دارد.

7 در مورد “گلکسی Golden 3 در FCC رویت شد”

  1. با سلام اقای گلکار میدونم بی ربطه ولی این سوال را دارم!!!هواوی P7 جنس پشتش از پلاستیک است یا شیشه گوریلا گلس3؟چون بعضی از سایت ها تو بررسی ها نوشتن جنس پشتش از پلاستیک است و بعضی ها هم نوشتن جنس پشتش مانند صفحه نمایش از شیشه گوریلا گلس3 است من هم گیج شدم!!!با تشکر خسته نباشید.

    1. با سلام اقای گلکار ببخشید مزاحم شدم من می خواهم هواوی P7 را بخرم و اطلاع درستی از جنس بدنه پشتش ندارم بعضی سایت ها گفتن پلاستیک بعضی ها هم گفتن جنس پشت گوشی از گوریلا گلس3 است ممنون می شم پاسخ دهید ببخشید باز هم مزاحمتان شدم!!!

        1. یعنی از پلاستیکه؟خب شما که این گوشی را بررسی کرده اید بگویید که جنس پلاستیکش چطوره.ممنون میشم که به این یکی سوال هم پاسخ دهید چون برام مهمه.خیلی تعجب کرده ام چون سایت های مثل دیجیاتو که مثل سایت شما قابل اعتماد و شناخته شده و معروف است در بررسی هواوی P7 گفته بود که پشتش از گوریلا گلس3 است من هم اصلا موندم شما میگید پلاستیکه دیجیاتو تو بررسی P7 میگه گوریلا گلس3!!!لطفا به این سوال پاسخ دهید من از اوضاع با خبر شوم اگه واقعا از پلاستیکه بگید کیفیتش چطوره من که خیلی تعجب کردم اخه سایت سخت افزار هم که شناخته شده است هم گفته شیشه گوریلا گلس3 است پشتش جی اس ام هم همین طور!!!لطفا به این سوال هم پاسخ دهید چون جنس و کیفیت بده برام مهمه.با تشکر .ببخشید مزاحمتان شدم!!!

        2. پیمان گل‌کار

          حقیقتش این مساله تو ذهنم نبود اما الان که نگاه کردم، پشت گوشی از شیشه هست و از این قضیه مطمئن باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH