گلکسی E7 به‌زودی اندروید 5.1.1 را دریافت خواهد کرد

اگر شما نیز یک گلکسی E7 از کمپانی سامسونگ خریداری کرده‌اید، احتمالا اکنون احساس می‌کنید که فعلا باید با یکی از نسخه‌های قدیمی اندروید (کیت‌کت ۴.۴) سر کنید و البته این در حالی است که گلکسی E5، اندروید لالی‌پاپ را دریافت کرده است. صبر کنید، گویا خبر‌های خوبی در این خصوص به گوش می‌رسد. کاربران گلکسی E7 نیز به‌زودی می‌توانند دستگاه‌های خود را به اندروید ۵.۱.۱ آپدیت کنند!

galaxy-e7

آپدیت PDA برای اپراتور‌ها شماره E700HXXU1BOJ7 را دارد که برای مدل SM-E700H ارایه خواهد شد. البته این اولین باری نیست که دستگاه مذکور به اندروید لالی‌پاپ به‌روز رسانی می‌شود و مدل SM-E700F اوایل همین ماه در سریلانکا به اندروید ۵.۱ به‌روز رسانی شد. حال اگر یکی از کاربران گلکسی E7 هستید، بهتر است که صبر کنید تا سامسونگ رسما این به‌روز رسانی را برای دستگاه شما عرضه کند.

8 در مورد “گلکسی E7 به‌زودی اندروید 5.1.1 را دریافت خواهد کرد”

  1. سلام میخاستم بپرسم که آپدیت از طریق خود گوشی بدون وصل به کامپیوتر امکان پذیزه؟؟؟ممنون از شما

  2. خوب شد که سامسونگ آپدیت 5.11 رو داد!
    چون قبلا کنسل کرده بود و باعث بدبینی کاربرا نسبت به ساپورت سامسونگ به میان رده ها می شد.
    4 روز پیش این بیلد برای کشور هندوستان برای سری E700H (همون مدلی که بیشتر تو ایران هست) ریلیز شده.

  3. این وسط فقط دیوار M8 Eye از همه کوچیکتر بود!!! دوستان کسی از انتشار اندروید لالیپاپ واسه این گوشی اطلاع نداره…با kitkat کار کردن سخته اگه با اندروید ۵ عادت کرده باشی

  4. با سلام اقای گلکار.شما را به خدا قسم به سوالم پاسخ دهید!!!هنوز گوشی نخریدم ولی گوشی که میخوام بخرم هواوی P7 براش اپدیت به اندروید5 امده من صبح رفتم اینترنت سرچ کرو چگونه گوشی را به اندروید5 اپدیت کنیم یک سری روش های سخت و عجیبی گفت از طرفی فامیلمان گوشی خود را به راحتی هر چه تمات تر اپدیت کرد حالا من از شما می خواهم به سوالم همین جا پاسخ دهید من بسیار از شما متشکرم و عذر می خواهم که وقتتان را گرفتم شما را به خدا بگویید چگونه بعد از خرید گوشی ان را به لالی پاپ اپدیت کنم لطفا همین جا یک کوچولو به طور خلاصه پاسخ دهدید.خسته نباشید!!!

    1. پیمان گل‌کار

      معمولا گوشی‌های هواوی به روش OTG آپدیت می‌شوند و فایل را بایستی از طریق کامپیوتر گرفته و سپس از طریق کابل، آن را آپدیت کنید. کار چندان سختی نیست و از پس آن برمی‌آیید

  5. اقای گلکار خبری از اپدییت گلکسیa3دارید؟ ایا نسخه رسمی برای ایران ان هم عرضه میشه؟؟؟بی صبرانه منتظرشم.

  6. با سلام اقای گلکار P7 هواوی به اندروید لالی پاپ اپدیت میشه؟شما را به خدا پاسخ دهید .با تشکر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH