احتمال رونمایی از گلکسی S7 در 21 فوریه

gsmarena_001

بدون شک گلکسی‌ S7 به عنوان یکی از مهم‌ترین اسمارت‌فون‌های سال آینده شایعات زیادی را در رابطه با زمان عرضه خود به‌پا کرده است، اگر دوست دارید بدانید که این تلفن‌همراه زودتر از موعد هرساله معرفی پرچمداران سامسونگ رونمایی خواهد شد یا خیر؛ آی‌تی‌رسان را دنبال کنید.

شایعاتی نه‌چندان رسمی اما دقیق می‌گویند رونمایی از پرچمدار بعدی سامسونگ زودتر انجام خواهد پذیرفت، اما تنها هشت روز زودتر. سال 2015 سامسونگ از دو پرچمدار خود یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 edge در تاریخ 1 مارس رونمایی کرد، این درحالی است که گفته می‌شود مراسم معرافه نسل جدید این تلفن همراه و احتمالا مدل Edge آن در تاریخ 21 فوریه انجام خواهد پذیرفت و این یعنی 8 روز زودتر! فقط همین.

برنامه‌ریزی‌ها نشان می‌دهند کنگره جهانی موبایل (MWC) سال آینده در تاریخ 22 فوریه در بارسلونا برگزار می‌شود و این درحالی است که این مراسم در سال 2015 در تاریخ 2 مارس برگزار شده بود. همان‌طور که مشخص است سامسونگ با ارایه این تاریخ می‌خواهد فاصله یک‌روزه خود را با این کنگره حفظ کند.

این شایعات را یکی از فروشندگان سامسونگ بیان کرده است که تاکنون اطلاعات درستی از محصولات این کمپانی منتشر کرده است، اما تیرزها و دعوت‌نامه‌های رسمی یکی از بهترین مرجع‌هایی است که می‌توان از آن تاریخ رونمایی محصولات را دریافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH