کدام مدل از اسمارت‌فون‌های نکسوس 5X مشکل صفحه‌نمایش هنگام شارژ را دارند؟

Google-Nexus-5X1

مطمئنا شما هم خبرهایی در رابطه با مشکل نکسوس 5X ساخته ال‌جی در هنگام شارژ شنیده‌اید، کاربران وب‌سایت XDA نیز تاکنون بارها گزارش هایی مبنی بر این مشکل را منتشر کرده‌اند که هنگام شارژ با کابل USB نوع C صفحه‌نمایش گوشی از کار می‌افتد، این درحالی‌است که عده‌ دیگری از کاربران این مشکل را با نکسوس‌هایشان نداشته‌اند؛ بنابراین مشخص می‌شود این مشکل تنها در  یک سری از این اسمارت‌فون‌ها وجود دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند کاربرانی که به این مشکل برخورد کرده‌اند، جزء دسته افرادی بوده‌اند که از نکسوس‌های ساخته شده در ماه سپتامبر خریداری کرده‌اند، هرچند بعضی از افراد که نکسوس 5X را در ماه اکتبر خریده‌اند نیز به این مشکل برخورد کرده‌اند اما بیشتر، نکسوس‌های ساخته سپتامبر را دارای مشکل می‌دانند. اگر قصد دارید نکسوس 5X را خریداری کنید، بهتر است به ماه ساخته شدن گوشی دقت کنید به این ترتیب که با نگاه‌کردن به سریال نامبر درج شده روی کارتن اگر با شماره 509 شروع شده باشد، در ماه سپتامبر ساخته شده و دارای مشکل است، اگر با 510 شروع شده باشد، ساخته شده در ماه اکتبر است و هم چنین گوشی‌هایی که سریال نامبر آن‌ها با 511 شروع می‌شود ساخته شده در ماه نوامبر هستند.

البته توجه داشته باشید که نکسوس‌های دارای مشکل نیز با استفاده از کابل‌های معمولی دچار ایراد نمی‌شوند و این مشکل مختص به استفاده از کابل USB نوع C است.

1 در مورد “کدام مدل از اسمارت‌فون‌های نکسوس 5X مشکل صفحه‌نمایش هنگام شارژ را دارند؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH