اوپو R7s Plus تاییدیه TENNA را دریافت کرد

مشخصات فبلت جدید اوپو که R7s Plus نام دارد، امروز در ‌TENNA دیده شد.Untitled

حتما نسخه اروپا و آمریکا گوشی R7s را به یاد دارید که شامل یک صفحه ۵/۵ اینچی با کیفیت FHD، چیپ اسنپ‌دراگون ۶۱۵ و ۴ گیگابایت رم پردازشی است. با توجه به این مشخصات، این گوشی به ظاهر تفاوتی با میان‌رده‌های موجود در بازار ندارد. اما  اگر شایعات اخیر درست باشد، ممکن است اوپو در حال تولید یک محصول بی‌نظیر باشد.

نسخه توسعه یافته R7s که R7s Plus نام دارد، بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.Untitled2 در نگاه اول ممکن است صفحه ۶ اینچی این مدل بسیاری را جذب کند، اما باید گفت فعلا خبری از بالا بردن رزولوشن نیست! به نظر می‌آید اوپو تمایلی به استفاده از رزولوشن QHD ندارد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در TENNA، این فبلت از مشخصات سخت‌افزاری R7s استفاده می‌کند. بنابراین  باید منتظر عرضه آن با اسنپدراگون ۶۱۵ در کنار ۴ گیگابایت رم پردازشی باشیم. گرچه پیش‌تر شایعاتی از ورود چیپ MT6795 ساخت مدیاتک در این گوشی وجود داشت. علاوه بر این طبق مشخصات اعلام شده، دوربین اصلی این فبلت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. Untitled3در بخش پایینی دوربین اصلی نیز شاهد سنسور اثر انگشت  هستیم! اوپو برای این گوشی یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته است که از فناوری انحصاری شارژ سریع اوپو با نام VOOC fast charging بهره می‌برد.

هنوز خبری از زمان عرضه رسمی R7s Plus اعلام نشده، اما طبق شایعات انتظار می‌رود قیمت آن حدودا ۳۲۹۹ یوان (برابر ۵۱۷ دلار) باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH