۱۵ دی زمان کنفرانس خبری سونی در CES 2016 خواهد بود

سونی یکی از کمپانی‌هایی است که همه ساله حضور نسبتا فعالی را از خود در نمایشگاه CES نشان می‌دهد و امسال نیز این شرکت زمان‌بندی کنفرانس خبری خود را اعلام کرده که در ۵ ژانویه (۱۵ دی) ساعت ۵ بعد از ظهر (به وقت محلی) صورت خواهد گرفت. در این تیزر تبلیغاتی تصاویری از محصولات مختلف این کمپانی نظیر اسمارت فون، هدست واقعیت مجازی و تلویزیون به چشم می‌خورد.

Sony-sets-date-for-CES-2016

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که در طول روز‌های گذشته هیچ تصویری از اسمارت‌فون جدید کمپانی سونی به بیرون درز نکرده اما تیزر تبلیغاتی سونی حکایت از این دارد که شاهد یک اسمارت فون جدید از سوی این شرکت خواهیم بود. همچنین تقریبا مطمئن هستیم که سونی یک تلویزیون جدید را معرفی خواهد کرد و در این بین شاهد یک دوربین دیجیتال و هدفون هم خواهیم بود.

در نمایشگاه CES سال گذشته سونی اسمارت‌واچ ۳ را به همراه موزیک پلیر NW-ZX2 (که انتظار نداشتیم) معرفی کرد. البته سونی تصمیم دارد ساعت هوشمند جدیدی را نیز عرضه کند و اخیرا ساعت نسبتا عجیب این شرکت در ژاپن شروع به فروش کرد. انتظار داریم سونی در کنفرانس خود خبر از عرضه جهانی ساعت هوشمند با بند ePaper دهد.

ePaper-band

شما چه انتظاراتی از کنفرانس خبری سونی در CES 2016 دارید؟

2 در مورد “۱۵ دی زمان کنفرانس خبری سونی در CES 2016 خواهد بود”

  1. امکان داره ساعت وینا معرفی کنه اما اسم این ساعت دقیقا یادم نیست اما یکی از ویژگی هاش تغیر رنگ بند ساعت توسط خود ساعت هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH