فروش 10 میلیونی گوشی‌های سری L ال‌جی

شرکت ال‌جی اعلام کرد که تا کنون 10 میلیون از گوشی‌های هوشمند سری L اپتیموس خود را به فروش رسانده است. دستیابی به عدد فروش 8 رقمی نشان دهنده آن است که بسیاری از مصرف کنندگان خواستار گوشی‌های هوشمندِ جذاب با طراحی متمایز هستند.
گوشی‌های سری L ال‌جی که شامل Optimus L3 ،Optimus L5 ،Optimus L7 می‌باشند، ‌اولین بار در کنگره جهانی موبایل (MWC 2012) با پرده‌برداری از فلسفه جدید طراحی ال‌جی،‌ معرفی شدند.
آخرین مدل این سری گوشی‌ها Optimus L9 با صفحه نمایش 4.7 اینچی است. طراحی منحصر بفرد L-Style ال‌جی سبب تمایز گوشی‌های ال‌جی از دیگر رقبا شده است.
به گفته مدیر ارشد ال‌جی در این بخش، دستیابی به این رکورد فروش نشان دهنده اهمیت ارایه گوشی‌های هوشمند با طراحی شیک، ‌ابعاد متمایز صفحه نمایش و دیگر قابلیت‌های ویژه می‌باشد. بر خلاف دیگر کمپانی‌های تولید کننده، استراتژی ال‌جی تولید گوشی‌هایی برای مشتریان خود با سلیقه‌های مختلف، ‌نیازهای متنوع و روش‌های زندگی متفاوت است.
گوشی‌های سری L ال‌جی مجهز به صفحه نمایش بزرگ، رابط کاربری منحصر به فرد ال‌جی (UX) و برنامه‌هایی مانند Quick Memo و QTranslator است. Quick Memo به شما این امکان را می‌دهد که مستقیما و بدون نیاز به دیگر برنامه‌ها در هر زمان یادداشت‌های خود را بر روی تصویر صفحه نمایش ثبت و نگهداری نموده و یا حتی به اشتراگ بگذارید و در عین حال از QTranslator برای ترجمه لغات و جمله‌های خود به 64 زبان دنیا استفاده کنید.
تمامی مدل‌های سری L گوشی‌های اپتیموس ال‌جی در 50 بازار جهان در دسترس هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH