مراسم رونمایی از Honor 7 در ایران: اثر هنری هواوی

cover

ظهر روز شنبه 14 آذرماه 94، هوآوی در مراسمی با حضور خبرنگاران در هتل اوین از گوشی هوشمند جدید Honor 7 رونمایی کرد. در ابتدای مراسم رضا آقایی نیا، مدیر موبایل هواوی در ایران گفت: برند Honor که اواخر سال 2013 توسط هوآوی به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی شد، تنها از طریق فروش آنلاین به بازار عرضه می‌شود. در تاریخ 11/11/2015 روز فروش آنلاین در چین، هوآوی توانست با فروش آنلاین 180 میلیون دلاری در یک روز رکوردی جدید از خود به جای گذارد. این برند توانسته با عرضه مدل‌هایی با مشخصات گوشی‌های رده بالا و قیمت بسیار مناسب، رتبه یک فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

aghaei-nia

سپس کریس سان، قائم مقام برند آنر در خاورمیانه نیز در مورد استراتژی‌های آینده این کمپانی در آسیا و خاورمیانه سخنانی را بیان کرد. پس از ایشان نیز مراسم معرفی این اسمارت‌فون آغاز شد.

sun

Honor 7 به صفحه نمایش 5.2 اینچی Full HD مجهز شده و اندازه و کلیدهای کاربری آن طوری طراحی شده که کاربر بتواند با یک دست به راحتی با آن کار کند. از دیگر ویژگی‌های بارز Honor جدید که قرار است انقلابی در عرضه فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند در ایران ایجاد کند، می‌توان به دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی اشاره کرد که این دوربین به سنسور IMX 230 سونی باقابلیت فوکوس اتوماتیک سریع مجهز شده و حس در دست داشتن یک دوربین SLR حرفه ای را به کاربر می‌دهد. Honor 7 مانند اکثر گوشی‌های خانواده خود از دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد.

moarefi

همچنین حسگر هوشمند اثرانگشت که در پشت این گوشی قرار داده شده به شما اجازه می‌دهد در کسری از ثانیه دستگاه خود را Unlock کنید. از سوی دیگر، کنترلرهای حسی و حرکتی نیز در این گوشی امکان جواب دادن به تلفن و عکس گرفتن را از طریق حرکات دست فراهم می‌سازد.

به دلیل قاچاق کالا، رقابت برای فروشگاه‌های آنلاین سخت است چون مجبور هستند تمام موانع قانونی را طی کنند. هر گوشی آنر 7 که در سایر فروشگاه‌ها است، مطمئن باشید که ۱۰۰ درصد قاچاق است.

بر اساس این گزارش، Honor 7 به یک دکمه هوشمند مجهز شده که کاربر می‌تواند با فشار دادن آن به سرعت به نرم افزار مورد علاقه خود دسترسی پیدا کند.

شاهکار هنری Honor، به لطف طراحی بدنه Air Brushed آلومینیومی حرارت را در درون خود نگه می‌دارد و به بدنه گوشی منتقل نمی‌کند. بر همین اساس، پردازنده هشت هسته‌ای Hisilcon Kirin 935 و 3 گیگابایت رم کارایی بسیار بالایی را در اجرای نرم‌افزارها و بازی‌هایی با گرافیک سنگین به شما می‌دهد.

DSC06324

پس از معرفی این دستگاه، در قسمت پرسش و پاسخ خبرنگاران و اصحاب رسانه به طرح سوالات خود پرداختند. در این مراسم مشخص شد که این محصول صرفا از طریق فروش دیجیتال و وب‌سایت دیجی کالا عرضه خواهد شد و فروش به صورت فیزیکی صورت نخواهد گرفت.

در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد قیمت و زمان ورود به بازار ایران، آقایی نیا گفت: قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست چون باید از گمرک رد بشود، در حدود یک یا دو هفته دیگر اعلام شده و از طریق دیجی‌کالا در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر شاید کم‌تر از ۰.۳ درصد بازار در بخش فروش آنلاین باشد که عدد خیلی پایینی نسبت به کشورهای دیگر است. پلتفرم ما برای معرفی گوشی، فروشگاه دی‌جی‌کالا خواهد بود که از طریق آن‌ها به فروش می‌رود و انتظار ما این است که فروش آنلاین سهم بیشتری را از گذشته بگیرد. آقایی نیا درباره عدم حضور Honor 7 در بازار گفت: به دلیل قاچاق کالا، رقابت برای فروشگاه‌های آنلاین سخت است چون مجبور هستند تمام موانع قانونی را طی کنند. هر گوشی آنر 7 که در سایر فروشگاه‌ها است، مطمئن باشید که ۱۰۰ درصد قاچاق است. گارانتی این محصول فعلا با ارکان ارتباطات در سری اول خواهد بود اما از اول ژانویه ۲۰۱۶ ما گارانتی خودمان را با نام هوآوی عرضه خواهیم کرد.

در یک روز فروش آنلاین (Black Friday) چهارده هزار دستگاه در آلمان و ده هزار نمونه در فرانسه از آنر 7 فروخته شد و در بازار چین، ۴۰ درصد از شیائومی پیشی گرفتیم و برند نخست آنلاین در بخش آنلاین هستیم.

همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اینکه کاربران چگونه می‌توانند پیش از خرید، این اسمارت فون را دیده و با آن کار کنند، اضافه کرد: ما این گوشی را برای تست کردن در Road show در اختیار کاربران قرار می‌دهیم و سپس خریداران پس از اطمینان از ویژگی و قابلیت‌های آن، از این طریق می‌توانند با محصول آشنا شوند. البته همان‌طور که بیان شد صرفا خرید از طریق دی‌جی‌کالا خواهد بود.

وی در مورد میزان فروش آنلاین نیز به خبرنگاران گفت: آنر پرفروش‌ترین محصول آنلاین در دنیاست که تا الان ۶ میلیون دستگاه فقط از طریق کانال آنلاین فروخته شده است. ما سعی می‌کنیم در این بخش، قیمت آنلاین خودمان را پایین‌تر نگه داریم که کاربران برای تهیه آنلاین رغبت بیشتری داشته باشند. قطعا ما پیش بینی می‌کنیم که بازار آنلاین آینده خوبی خواهد داشت. وی ادامه داد: در یک روز فروش آنلاین (Black Friday) چهارده هزار دستگاه در آلمان و ده هزار نمونه در فرانسه از آنر 7 فروخته شد و در بازار چین، ۴۰ درصد از شیائومی پیشی گرفتیم و برند نخست آنلاین در بخش آنلاین هستیم.

همچنین در پایان در مورد برند آنر و هوآوی نیز گفت که در ایران آنر یک ساب برند هوآوی است و توسط هوآوی مدیریت می‌شود و فقط در چین جداگانه و به عنوان یک برند متفاوت فروخته می‌شود.

DSC06262 DSC06263 DSC06264 DSC06265 DSC06266 DSC06267 DSC06270 DSC06272

2 در مورد “مراسم رونمایی از Honor 7 در ایران: اثر هنری هواوی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH