Galaxy Grand، کهکشانی جدید سامسونگ

001

سامسونگ رسما گوشی جدیدی را با نام Galaxy Grand را معرفی کرد. از مشخصات Galaxy Grand می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی بسیار بزرگ اما با رزولوشن نا امید کننده WVGA اشاره کرد.

Galaxy Grand مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز با 1 گیگابایت حافظه رم است. دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری Full HD، دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت حافظه داخلی (قابلیت افزایش به وسیله Micro SD) و باتری 2100 میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های Galaxy Grand می‌باشد.

گلکسی گراند همراه با نسخه 4.1.2 اندروید و البته در 2 نسخه معمولی و نسخه 2 سیم‌کارته به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز سامسونگ حرفی در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول جدیدش نزده است.

002

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

6 در مورد “Galaxy Grand، کهکشانی جدید سامسونگ”

  1. من این گوشیو دارم خریدم 970 تومن نسبت به قیمتش از s3 هم بهتره البته برای کسانیگه دو سیم بودن و lcd بزرگ براشون اهمیت داره

  2. من داداشم این گوشی رو داره گوشیه خوبیه ولی گاهی اوقات موقع باز کردن برنامه چند ثانیه ایی مکس میکنه و در بین منو ها هم روونه.

    ممنون از ای تی رسان

  3. اصن هدف سامسونگ از تولید این گوشی برای کسانی بود که صفحه نمایش بزرگ با قیمت کم میخوان.خود سامسونگ هم گفته بود که قصد تولید یک گلکسی نوت کم قیمت برای این دسته از افراد رو داره.که بالاخره تحقق یافت.اگه بگین قیمتش تو چه رده ای هست واقعا ممنون میشم.؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH