ساندار پیچای برای معرفی فاز جدیدی از اندروید وان راهی هند می‌شود

sundar-pichai-google-android-event-6ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، در تدارک سفر به هند برای برگزاری کنفرانس خبری در دهلی نو است. این مراسم در هفته آینده برگزار می‌شود و پیچای در آن به معرفی برنامه‌های آتی گوگل برای پروژه اندروید وان خواهد پرداخت.

سال گذشته پیچای در هند اولین کنفرانس پروژه اندروید وان را برگزار کرد و انتظار می‌رود امسال نقشه راه کلی این پروژه را ارایه دهد. احتمالا گوگل دستگاه‌های دیگری را برای این پروژه ارایه می‌کند. خبرهای قبل حاکی از این بود که تمرکز شرکت بر روی اقتصادی بودن این محصولات است.

همچنین ممکن است گوگل محدودیت سخت‌افزاری را بردارد و به تولیدکنندگان اجازه دهد به میل خود اقدام به تهیه سخت‌افزار کنند. با این کار تولید کنندگان این پروژه که عمدتا شرکت‌های نوپا و گمنام بومی هستند، تشویق به رقابت با یکدیگر می‌شوند که این به نفع خود گوگل هم هست.android one

اندروید وان نتوانسته آن‌گونه که گوگل انتظار داشت، نبض بازار تلفن‌های هوشمند در هندوستان را به دست گیرد. سایر تولید کنندگان محلی و حتی سازندگان چینی جای اندروید وان را گرفته‌اند. عامل دیگر هم بد قولی گوگل در مورد بروز رسانی‌های مرتب و خودکار است. حتی اگر گوگل قیمت این دستگاه‌ها را هم پایین بیاورد، به نظر می‌آید راه سختی را برای رسیدن به هدفش داشته باشد.

پیچای در طول سفر به وطنش، با رییس جمهور و نخست وزیر هندوستان دیدار می‌کند و در هفدهم دسامبر در دانشگاه سری رام دهلی هم سخنرانی خواهد داشت. گوگل با امید آشنا کردن میلیون‌ها نفر با فناوری و دسترسی آن‌ها به اینترنت، به هندوستان به عنوان یک بازار کلیدی برای تحقق این امر چشم دوخته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH