نکسوس بعدی هوآوی با اسنپدراگون 820 عرضه می‌شود!

این روزها اخبار حول محور جدیدترین چیپست کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 می‌چرخد. همان‌طور که پیش از این با بررسی بنچمارک قدرتمند این پردازنده بر روی یک اسمارت فون ویندوزی گفتیم که پرچم‌دار بعدی لومیا با بهره‌گیری از اسنپدراگون 820 و در سال آینده عرضه می‌شود، حال خبر رسیده است که نکسوس جدید گوگل، بازهم با همکاری هوآوی و با این چیپست قدرتمند عرضه می‌شود.

امسال این برند عظیم چینی، برای اولین بار با گوگل جهت تولید اولین نکسوس خود به توافق رسید و آن را با نام Nexus 6P عرضه کرد. حال شایعات نشان می‌دهد که این همکاری به مدت یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت. طبیعی است که اگر اسنپدراگون 820 آن‌گونه که شایعات و بنچمارک‌های معتبر نشان می‌دهد قدرتمند باشد، پس نکسوس جدید گوگل نیز گزینه‌ای بهتر از این چیپست برای پرچم‌دار جدید پیدا نخواهد کرد.

nexus 6p 18

یکی از مهم‌ترین تحلیلگران حوزه الکترونیک در کشور چین به نام Pan Jiutang لیستی را منتشر کرده است و نام هوآوی را نیز کنار برندهای بزرگ دینا یعنی سامسونگ، ال‌جی، سونی و موتورولا در استفاده از اسنپدراگون 820 برای پرچم‌دار جدیدشان قرار داده است.

ظاهر گوگل برای چیپست نکسوس خود به چیپست خاص هوآوی یعنی Kirin 950 علاقه‌ای نشان نداده است و این پردازنده خاص که پس از به کارگیری بر روی Mate 8 همگان را متعجب کرده بود را دوست ندارد! البته بدیهی است که نتیجه گیری نهایی برای نکسوس بعدی گوگل بسیار زود است و ممکن اسنپدراگون 820 پس از عرضه رسمی بر روی پرچم‌داران همانند نسل پیشین خود کمی ما را هیجان زده کند! فعلا بهترین گزینه برای پرچم‌داران سال 2016 همین پردازنده است. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH