برترین‌های سال ۲۰۱۲ (قسمت دوم)

در قسمت قبلی معرفی بهترین‌های سال 2012 از نگاه فون‌آرنا، محصولات برتر در 3 دسته را معرفی نمودیم. این‌بار نیز در 3 دسته برترین نرم‌افزارها، بازی‌ها و Camera Phoneها را معرفی می‌کنیم.

برترین نرم‌افزارهای سال 2012

Google-Now

رتبه اول: Google Now

دنیایی را تصور کنید که هر اطلاعاتی و در هر زمینه‌ای می‌خواهید تنها با اشاره انگشتتان فراهم شود (یا حتی در مواردی با فرمان صوتی شما!). Google Now دنیایی از امکانات مختلف را در هر لحظه و بنا بر شرایط خاصی که در آن قرار دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلا فرض کنید در حین حرکت به سمت مکانی که در آن قراری دارید هستید. این برنامه به صورت هوشمند در صورت ترافیک در مسیری که در آن حرکت می‌کنید یا فاصله زیاد شما با مقصد و امکان دیر رسیدن شما، خودش مسیرهای جایگزین پیشنهاد می‌کند!

Chrome

رتبه دوم: Google chrome

این نرم‌افزار از برترین مرورگرهای وب است. امنیت و سرعت از ویژگی‌های بارز این محصول بوده و حمایت و پشتیبانی گوگل و ارایه آپدیت‌های منظم نیز از دیگر ویژگی‌های برتر این محصول است.

Pocket

رتبه سوم: Pocket

از برترین ابزارهای ذخیره سازی محتوای اینترنت نرم‌افزار Pocket است. شما به راحتی می‌توانید با این افزونه هر متن، عکس یا ویدئویی را که تمایل داشتید ذخیره کنید و بعدا به مطالعه یا مشاهده آن بپردازید. این برنامه به صورت هوشمند قسمت مورد نیاز شما را نگاه داشته و بقیه اطلاعات آن صفحه وب را حذف می‌کند.

Clear

رتبه چهارم: Clear

سبک‌ترین، آسان‌ترین و در حین حال کارامدترین ابزار برای یادآوری رخدادها و ثبت لیست کارهای روزانه همین برنامه می‌باشد. این برنامه در درجه اول به خاطر راحتی در استفاده از آن در این لیست قرار گرفته است.

SwiftKey-3

رتبه پنجم: Swiftkey 3

این برنامه کامل‌ترین اپلیکیشن کیبورد موجود می‌باشد. حتی از برنامه‌ پیش فرض اندروید نیز کامل‌تر است! این برنامه بارها و بارها از سوی مراجع مختلف تحسین شده است و جوایز بسیاری نیز در کارنامه خود دارد. با نصب این برنامه گلچینی از بهترین امکانات را در حین تایپ در اختیار خواهید داشت.

برترین بازی‌های سال 2012

SHADOWGUN

رتبه اول: Shadowgun: Dead Zone

نسخه اول این بازی زمانی که عرضه شد با اینکه نام‌های بزرگی همچون گیم لافت یا EA را همرا خود نداشت، توانست به راحتی با گرافیکی خیره کننده و گیم‌پلی جذاب، خود را مطرح کند و کاربران زیادی را جمع کند. این نسخه نیز واقعا بازی کاملی است و از نظر ما هم شایسته برتر بودن در بین بازی‌های 2012 را داراست.

draw-final-icon-jpg

رتبه دوم: Draw Something

این بازی رکورد 50 میلیون دانلود در 50 روز را در کارنامه خود دارد. بیشترین محبوبیت این عنوان به خاطر داشتن قابلیت‌های مجازی در بازی‌های گروهی و امتیازی است.

absw-jpg

رتبه سوم: Angry Birds: Star Wars

پرندگان خشمگین قطعا احتیاجی به معرفی خاصی ندارد! به خصوص که این نسخه قبلا در آی‌تی‌رسان نیز بررسی شده است. می‌توانید بررسی آن را از اینجا بخوانید.

برترین Camera Phoneها

Nokia-808-PureView-1-jpg

رتبه نخست: Nokia 808 Pure View

مطمئنا در درستی این انتخاب شکی نیست! نوکیا 808 با این همه تکنولوژی که در دوربین آن به کار رفته است بدون شک برترین دوربین را در اسمارت‌فون‌های امسال داراست.

iphone-jpg

رتبه دوم: Apple iPhone 5

تمام آی‌فون‌ها به داشتن دوربین قدرتمند معروف بودند و خب طبیعتا این گوشی نیز به همین صورت است. آی‌فون 5 یکی از بهترین لنز‌های 8 مگاپیکسلی را دارد و عکس‌های با کیفیتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

galaxy-s-3-jpg

رتبه سوم: Samsung Galaxy SIII

کهکشانی‌های سامسونگ نیز همیشه بهترین و با کیفیت‌ترین لنزها را همراه خود دارند. کهکشانی سوم سامسونگ یکی از با کیفیت‌ترین دوربین‌های 8 مگاپیکسلی را همراه خود دارد و کیفیت عکس‌های آن کاملا قابل قبول می‌باشد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

4 در مورد “برترین‌های سال ۲۰۱۲ (قسمت دوم)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH