مدیرعامل بلک‌بری: تلفن اندرویدی بعدی ما قیمت کمتری خواهد داشت!

با معرفی گوشی هوشمند Priv، نخستین تلفن اندرویدی بلک‌بری، چند ماه است که این شرکت خبر ساز شده است. این گوشی تلفیقی از تجربه سخت‌افزاری بلک بری و صفحه کلید‌های معروف آن در کنار سیستم‌عامل اندروید است.

امروز باز هم خبر جدیدی از این شرکت منتشر شد. John Chen، مدیر عامل این شرکت، نشستی خبری برگزار کرد که در آن، محوریت بحث گوشی هوشمند Priv بود. مدیر عامل بلک‌بری در این جلسه اعلام کرد که به این گوشی به چشم برگ برنده‌ای نگاه می‌کند که می‌تواند ورق را به نفع‌شان برگرداند. گزارش‌هایی که از میزان فروش سه ماهه اخیر این شرکت منتشر شد، نشان دهنده فروش ۷۰۰ هزار دستگاه Priv است. با توجه به این میزان استقبال خریداران، مدیر عامل بلک‌بری تصمیم گرفته در سه ماه آینده، این دستگاه را در ۳۱ کشور دیگر هم عرضه کند.BlackBerry-Priv-TD-AH-22-1600x1065

همچنین، شن در گفتگو با بلومبرگ که پیرامون میزان سود این شرکت در سه ماه پایانی امسال بود، اطلاعاتی از همکاری‌های آینده شرکتش با اندروید ارایه کرد. زمانی که از او درباره ادامه تولید محصولات اندرویدی پرسیده شد، شن پاسخ داد: ادامه همکاری ما به میزان فروش اولین محصول مشترک در طول ماه‌های بعدی بستگی دارد. البته قبلا هم بلک‌بری چند بار این موضوع را عنوان کرده بود. اما خبر مهمی که شن در این گفتگو به آن اشاره کرد، این بود که محصول اندرویدی بعدی قیمت مناسب‌تری نسبت به Priv خواهد داشت و باز هم دست به تولید دستگاهی عالی خواهد زد که میان‌رده‌ای سطح بالاست و در سال ۲۰۱۶ معرفی می‌شود.

در این گزارش از مدیر عامل این شرکت درباره همکاری با سامسونگ در آینده نزدیک سوال شد که شن هرگونه همکاری سخت‌افزاری را رد کرد اما اشاره نمود که در حال بحث برای همکاری‌های نرم‌افزاری، خصوصا ویژگی امنیتی KNOX سامسونگ هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH