Yutopia یک پرچمدار ۳۷۷ دلاری با اسنپدراگون ۸۱۰ و ۴ گیگابایت رم!

micromax-yu-yutopia

یک کمپانی سازنده گوشی هوشمند به سختی تلاش می‌کند به مردم بقبولاند که می‌تواند بهترین محصول ممکن را به آنها تحویل دهد! کمپانی Yu که بخشی از Micromax هند است، اسمارتفون Yutopia را معرفی کرده و در تبلیغاتش آن را قوی‌ترین گوشی هوشمند موجود در جهان نامیده است، اما تنها یک مشکل کوچک وجود دارد که آن هم مربوط به نادرستی ادعای این کمپانی می‌شود!

در واقع مشخصات این گوشی ( سیستم عامل سیانوژن مد، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی QHD، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰، چهار گیگابایت رم، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و سنسور اثر انگشت )، به فراوانی در میان گوشی‌های هوشمند پیدا می‌شود و تمام مشخصات این گوشی و حتی مشخصاتی بهتر را در گوشی‌های معرفی شده در ماه‌های اخیر دیده‌ایم؛ بنابر‌این اگر کسی می‌خواهد  قوی‌ترین گوشی را داشته باشد، باید گلکسی نوت ۵ یا نکسوس ۶P را خریداری کند؛ با این حال اگر قیمت گوشی را در نظر بگیریم، خرید آن منطقی به نظر می‌رسد و ممکن است فروش خوبی را تجربه کند.

این گوشی هوشمند با قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه هند، معادل تقریبا ۳۷۷ دلار، در تاریخ بیست و ششم ماه میلادی جاری در هند به فروش می‌رسد که با این قیمت، حتی از مدل ساده اسمارتفون Moto X کمپانی موتورولا ( با قیمت ۳۹۹ دلار) ارزان‌تر بوده و کاملا ارزش بهای پرداخت شده را خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH