تصاویر جدیدی از گلکسی A9 منتشر شد

انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ به‌زودی اسمارت فون جدیدی را با نام گلکسی A9 معرفی کند که گویا شماره مدل SM-A900 را خواهد داشت. گفته می‌شود که احتمالا در این مدل شاهد یک نمایشگر ۶ اینچی با وضوح 1080p و پنل سوپر آمولد خواهیم بود. حال نیز این محصول از مرکز تجهیزات مخابراتی چین تاییدیه خود را دریافت کرده است و چنین تاییدیه‌ای بدین معناست که گلکسی A9 آماده فروش در این کشور است. این مرکز، اطلاعات منتشر شده از اسمارت فون را تایید کرده است و البته تصاویر جدیدی از آن را نیز شاهد هستیم.

Samsung-Galaxy-A9-(3)

گلکسی A9 ابعادی در حدود ۱۶۱.۷ در ۸۰.۹ در ۷.۴ میلی‌متر دارد که وزن آن نیز ۲۰۰ گرم خواهد بود و گفته می‌شود که جنس فریم آن همانند نسخه ۲۰۱۶ از گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 فلزی خواهد بود. این محصول از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۰ (یا اسنپ دراگون 652) استفاده خواهد کرد که هر هسته آن فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز را ارایه خواهد داد. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وجود سنسور اثر انگشت روی دکمه خانه و اندروید ۵.۱.۱ اشاره کرد.

Samsung-Galaxy-A9

یکی از مزایای این محصول باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که باعث می‌شود باتری دستگاه طول عمر بالایی داشته باشد. این اسمارت فون از LTE پشتیبانی کرده و در زمینه دوربین نیز گلکسی A9 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش جلویی خود بهره می‌برد. این محصول ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و کاربران می‌توانند حافظه دستگاه خود را از طریق microSD افزایش دهند.

Samsung-Galaxy-A9-(1) Samsung-Galaxy-A9-(2)

فعلا معلوم نیست که قیمت گلکسی A9 چقدر خواهد بود و در چه مناطقی عرضه خواهد شد. هفته گذشته این اسمارت فون تاییدیه FCC را دریافت کرد و با این اوصاف احتمالا شاهد عرضه آن در آمریکا نیز خواهیم بود. انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در خصوص فبلت جدید کمپانی سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH