ال‌جی V10 به صورت رسمی وارد ایران شد

ظهر امروز در هتل اسپیناس سعادت آباد تهران، کمپانی ال‌جی طی مراسم باشکوهی از جدیدترین پرچم‌دار خود که در قالب سری جدید V به بازارهای جهانی عرضه شده است، رونمایی کرد.

cover

در این مراسم ابتدا آقای کانگ من لی، مدیر محصول کمپانی ال‌جی، ضمن خوش آمد گویی به حضار و اصحاب رسانه افزود که این کمپانی کره‌ای در حال مستحکم‌تر کردن حضور خود در بازار کشور ایران است و رشد فروش محصولاتش نشان از سهم بالای تولیدات ال‌جی در سبد کالای ایرانیان دارد.

وی در مورد پرچم‌دار جدید ال‌جی می‌گوید که V10 یک محصول کاملا هیجان انگیز است و به طور کلی سری V سعی در ارایه مشخصات جدید و خاصی در صنعت موبایل دارد. آقای لی، V10 را در سه حوزه مقاومت بدنه، صفحه نمایش دوم و دوربین سلفی دوگانه متمایزتر از سایر اسمارت فون‌های بازار می‌داند.

Kangman-Lee

پس از این سخنان کوتاه، آقای یاشار پورسیستانی سرپرست بخش GTM شرکت ال‌جی در ایران، امکانات و مشخصات این اسمارت فون جدید را به طور کلی تشریح کرد.

poursistani-V10

بخش اول توضیحات وی در مورد مقاومت مثال زدنی این گوشی بود. وی 10 بر روی صفحه نمایش خود از دو لایه محافظ گوریلا گلس 4 بهره‌مند است که این اتفاق برای اولین در حوزه موبایل و بر روی یک اسمارت فون انجام شده است. در واقع با این فناوری، نمایشگر شما به جز محافظت در مقابل خط و خش می‌تواند در مقابل ضربه‌های محکم نیز مقاومت کند.

  • شاسی این اسمارت فون از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که با توجه به جنس خاصی که دارد، در مقابل خط و خش و ضربه‌های محکم بسیار از آلومینیم مقاوم‌تر است. در واقع قاب مقاوم Resilient Dura Guard از استیل ضدزنگ SAE با درجه ۳۱۶L و قاب Dura Skin بسیار محکم نمایشگر را ایمن کرده و آن را در برابر ضربه‌ها و سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کند.

همچنین لازم به ذکر است که قاب پشتی V10 با اینکه از جنس سیلیکون است اما می‌تواند به عنوان ضربه گیر عمل کرده و از آسیب‌های جدی جلوگیری کند. این گوشی در تست‌های سقوطی که توسط وب سایت‌های معتبر دنیا انجام می‌شود توانسته است رتبه قویی‌ترین و محکم‌ترین اسمارت فون روز بازار را از آن خود کند.

وی همچنین در مورد باتری قابل تعویض و بهره گیری از اسلات کارت حافظه نیز صحبت کرده و این دو ویژگی را از مهم‌ترین و جذاب‌ترین قسمت‌های محصولات ال‌جی در حوزه موبایل می‌داند.

مهم‌ترین قسمت این گوشی، نمایشگر دوم آن بود که آقای پورسیستانی ویژگی‌های آن را در چند تیتر مهم بیان کرد.

  • نشان دادن امضا، جمله‌ای خاص و … به صورت دائم
  • نمایش ساعت، تاریخ و نوتیفیکشن‌ها به صورت دائم
  • دسترسی به تنظیمات مشخص و مهم و از پیش تعیین شده
  • قرار دادن تعدادی از مخاطبین مهم در آن قسمت
  • نمایش آلارم و قرارهای مهم ثبت شده در تقویم
  • پخش و کنترل موزیک‌های در حال پخش
  • نشان دادن 5 برنامه که اخیرا استفاده شده

لازم به ذکر است که این قسمت نمایشگر به طور دائم روشن است و این عملکردها در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش اصلی کارایی بالایی دارد.

از دیگر ویژگی‌های اصلی این اسمارت فون وجود دو لنز دوربین در قسمت جلویی است که به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر سلفی واید با زاویه 120 درجه را ثبت کند. وجود برنامه ادیت فیلم‌ها به صورت حرفه‌ای، بهره گیری از سه میکروفون با قابلیت تنظیم آن‌ها در جهت‌های مختلف و همچنین استفاده از لرزش‌گیر اپتیکال در دوربین اصلی از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون است.

P+_Detail-shot_05_On-shot

به عنوان یک گوشی هوشمند پیشرفته، کیفیت صدا اولویت بسیار زیادی دارد. V10 با استفاده از مبدل دیجیتال به آنالوگHi-Fi  32 بیتی با فناوری ESS که برای اولین بار در یک دستگاه موبایل استفاده شده است موسیقی را با بالاترین کیفیت پخش می‌کند. این مهم با نمونه‌برداری بالاتر از نرخ استاندارد فایل صوتی تا 32 بیت با فرمت Hi-Fi  صورت می‌پذیرد. ایرفون Quad Beat 3 با مشارکت AKG Acoustics، تولیدکننده اروپایی هدفون، میکروفون و سیستم‌های صوتی پیشرفته برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده است. با جدیدترین نسخه هدفون‌های Quad Beat ال‌جی، کاربران V10 از صدای باس غنی‌تر و صدای زیر شفاف‌تری لذت خواهند برد.

یکی از مدیران رسانه‌ای شرکت ال‌جی افزود:

پیش از این در دنیای با طراوت اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی موبایلی جای V10 خالی بود. از ابتدای طراحی به عنوان یک گوشی چندرسانه‌ای، V10 به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که محصولی برای محیط اشتراک‌گذاری باشد. امیدواریم با V10 به شما نشان دهیم که یک گوشی هوشمند چقدر می‌تواند توانمند باشد. مردم ایران علاقه بسیار زیادی به شبکه‌های اجتماعی نشان داده‌اند. V10 گوشی هوشمندی است که از آغاز برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است. ایرانیان ساعات زیادی را با گوشی‌های همراهشان می‌گذرانند، بنابراین شایسته بهترین‌ها هستند.

در انتها نیز مسئولین داخلی شرکت ال‌جی در کنار مدیر محصول شرکت مدیا پردازش به عنوان اصلی‌ترین توزیع کننده محصولات ال‌جی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

question-V10

قیمت حدودی این اسمارت فون با گارانتی مدیا پردازش حدود 2 میلیون تومان بوده و تنها در رنگ‌های سفید و مشکی وارد بازار میشود.

بررسی اولیه این محصول خاص ال‌جی را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

back-2 Full-V10 V10 V10-2 V10-3

5 در مورد “ال‌جی V10 به صورت رسمی وارد ایران شد”

  1. سلام آقای بهمنی
    لطفا بگین جایگزین ال جی مگنا و لئون حدودا در چه تاریخی معرفی میشوند؟
    ممنون

    1. محمد سعید بهمنی

      نزدیک ترین رویداد پیش رو، MWC هستش! احتمالا به جز G5 محصولات دیگری هم معرفی می شن تو این مراسم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH