ورود رسمی اسمارت فون‌های شیائومی به خاورمیانه از ماه آینده

همان‌طور که می‌دانید شیائومی و هوآوی دو تولید کننده بزرگ اسمارت فون در کشور چین به شمار می‌روند. اما تولید کننده بزرگ یعنی چه؟ خب این دو کمپانی در حال حاضر بیشترین سهم از بازار موبایل و اسمارت فون کشور پهناور چین را در اختیار دارند و سال جاری نیز یکی از موفق‌ترین دوران آن‌ها بوده است. هوآوی توانسته است در حدود 100 میلیون اسمارت فون را در سال جاری میلادی به فروش برساند و در مقابل تحلیل‌ها نشان می‌دهد که شیائومی هم توانسته است با فروش حدود 70 میلیون اسمارت فون تا پایان سال جاری میلادی، شانه به شانه رقیب خود یعنی هوآوی حرکت کند.

Xiaomi_Redmi_Note

قطعا ما هوآوی را بهتر می‌شناسیم، اما باید بدانید که شیائومی نیز با محصولات خاص، قدرتمند و خوش قیمت خود در کشور چین طرفداران زیادی داشته و حال این کمپانی بزرگ تصمیم گرفته است به جز بازار چین وارد مناطق دیگر دنیا نیز شده و شانس خود را در دیگر نقاط کره زمین بیازماید.

حالا این برند محبوب چینی، قصد دارد تا برای اولین تجربه‌اش وارد منطقه MENA یا همان خاورمیانه و شمال آفریقا شود. نماینده‌ این کمپانی با نام Task FZCO که فعلا در دبی مستقر شده است، گفته است که از ماه آینده تعدادی از اسمارت فون‌های این کمپانی را وارد بازار منطقه خواهد کرد.

عربستان سعودی و امارات متحده عربی ابتدای سال جدید میلادی این محصولات را دریافت خواهند کرد و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نیز پس از آن به سرعت میزبان این محصولات خواهند بود. در واقع شرکت Task FZCO توزیع کننده رسمی محصولات شیائومی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود.

شیائومی قصد دارد تا محصولات خود را در هر دو حالت آنلاین و آفلاین (خرده فروشی) در این مناطق به فروش برساند. مدیر اجرایی شرکت Task FZCO آقای GiveMore Gurira در این مورد می‌گوید:

ما از عرضه اسمارت فون‌های با کیفیت و خاص کمپانی شیائومی در این منطقه بسیار خوشحال و هیجان زده‌ایم. من مطمئن هستم که خرید و استفاده از اسمارت فون‌های این کمپانی، مشتریان و کاربران را هیجان زده و خوشحال می‌کند.

در حال حاضر شرکت Task FZCO به طور ریز از جزئیات فروش محصولات شیائومی اطلاعاتی را به رسانه‌ها نداده است اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که این کمپانی چینی، با محصولات پایین رده و میان رده خود وارد بازارهای این منطقه خواهد شد و سپس پرچم‌داران خود را با همکاری شرکت Asoshid در ایران عرضه خواهد کرد. اسمارت فون‌هایی چونRedmi 2 ،Redmi Note 2 ،Redmi Note 3 و نهایتا Mi4 احتمالا در لیست اولیه عرضه خواهند بود.

البته این تنها حدسیات ماست و شاید شیائومی در آینده‌ای نزدیک به جز اسمارت فون‌هایش محصولاتی چون تلویزیون‌های هوشمند، وسایل ورزشی و بدن‌سازی و … خود را نیز وارد بازارهای منطقه سازد. در هر صورت، اسمارت فون‌های شیائومی در ماه ژانویه 2016 وارد منطقه ما نیز خواهند شد. آیا شما حاضر به خرید محصولات این کمپانی معتبر چینی هستید؟

6 در مورد “ورود رسمی اسمارت فون‌های شیائومی به خاورمیانه از ماه آینده”

    1. محمد سعید بهمنی

      اگر این اخبار درست باشه، احتمالا به صورت غیر قانونی تا سه ماه آینده مدل هایی تو بازار دیده میشه،
      اما برنامه حضور رسمی در ایران هنوز مشخص نیست

  1. بازار های ایران و کلا خاورمیانه بازار های دست نخورده ای هستن… وقتی تو خیابون راه میرین میبینین هنوز چقدر گوشی قدیمی و دکمه ای وجود داره
    خوراک اونا فقط محصولات هواوی و شیاومی هستن

  2. سلام آقای بهمنی
    لطفا تاریخ دقیق MWC رو بگین
    یه سئوالم داشتم لطفا بین ال جی ال فینو و لئون و ال بلو کدومو پیشنهاد میکنید
    ضمنا وضوح و کیفیت پیکسل ال بلو خیلی از ال فینو کمتره؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. محمد سعید بهمنی

      سلام .
      22 تا 25 فرویه زمانش هست.
      خوب اینها همه اسمارت فون های ساده و پایین رده الجی هستند و اکثرا در یک رنج قرار میگیرن.
      شما تا چه قدر میخواید هزینه کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH