ArcaBoard هاوربردی که اصلا دوست داشتنی نیست!

با اینکه در تبلیغات، زیاد از گجت‌هایی با نام هاوربرد یا همان تخته پرنده می‌شنویم، اما هنوز آنچه واقعا انتظار داریم و می‌خواهیم ندیده‌ایم.

با این حال انگار یک کمپانی با نام Arca Space دید متفاوت و البته جدیدی دارد که 20000 دلار هم می‌ارزد!

ArcaBoard1

ArcaBoard نام یک باکس مستطیلی است که روی آن 36 عدد پنکه پر قدرت تعبیه شده است که قادرند 200 کیلوگرم-نیرو  ایجاد کنند. نیرویی که باعث می‌شود انسان بتواند روی آن تا شش دقیقه شناور باشد. این برد که با اسمارتفون کنترل می‌شود، توانایی ایجاد قدرتی برابر با 272 اسب بخار شفت را دارد. باتری‌های این گجت در طول شش ساعت یا با استفاده از داک ویژه ArcaDock که خود 4500 دلار قیمت دارد به مدت 35 دقیقه شارژ می‌شوند.

ArcaBoard

در رابطه با خود برد باید گفت که از نظر طراحی اصلا زیبا نیست و طراحی ویژه‌ای ندارد. بعلاوه در ویدئوی تبلیغاتی این برد به این نکته اشاره نشده است که وجود این تعداد فن قطعا صدای آزار دهنده‌ای تولید خواهد کرد. در ضمن این برد در ویدئوی تبلیغاتی حرکتی که از یک هاور برد انتظار می‌رود انجام نمی‌دهد و فقط  انسان را در هوا معلق کند.

20000 دلار برای گجتی با این ویژگی‌های عادی و نه چندان جالب توجه واقعا زیاد است. مشخص نیست چه کسی می‌خواهد برای داشتن این گجت چنین هزینه‌ای کند؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH