مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت: ویندوزفون باید در مسیر سرفیس قدم بگذارد

chris

پیش از آن که سرفیس پرو ۳ به محصولی محبوب و پرفروش تبدیل شود، صحبت‌هایی شنیده می‌شد مبنی بر این که مایکروسافت می‌خواهد تولید تبلت‌های سرفیس را به طور کلی قطع کند، اما سرفیس پرو ۳ به اندازه‌ای موفق بود که از سوی وبسایت Time در فهرست ۲۵ نوآوری برتر سال ۲۰۱۴ قرار گرفت و سرفیس پرو ۴ هم از دیدگاه Phonearena به عنوان بهترین تبلت سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

Chris Capossela مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت می‌گوید که مایکروسافت در بخش گوشی‌های هوشمند نیاز به پیشرفت دارد، این مدیر به ناکامی‌های اولیه سرفیس اشاره می‌کند و این که سرانجام تیم مایکروسافت، راه حلی برای آن مشکلات یافته است. تدبیر مایکروسافت در مورد سرفیس این طور بوده است: «اپل به شما یک آیپد می‌فروشد و می‌خواهد یک لپ‌تاپ مک نیز خریداری کنید؛ ما یک دستگاه به شما می‌دهیم که کار هر دو تا را انجام می‌دهد!»

Capossela عقیده دارد که تیم ویندوزفون هم باید راهکار مشابهی پیدا کند:

ما نیاز داریم چنین روشی را هم در مورد تلفن هوشمند به کار بگیریم تا احساس مشابهی را در مورد تلفن، برای دوستداران ویندوز به وجود بیاوریم. تلفن‌ها باید به معنای واقعی کلمه عالی باشند؛ آن وقت یک پیشرفت اساسی رخ می‌دهد و یک مشتری اپل، در مورد خرید آیفون بعدی خود دست نگه می‌دارد. ما فقط به زمان نیاز داریم تا این ایده را عملی کنیم.

بر اساس گفته‌های این مدیر ارشد، مایکروسافت از جایگاه خود در میان اکوسیستم‌های موبایل راضی نیست؛ او گوشی هوشمند  لومیا ۶۵۰ و معرفی آن در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند و همچنین می‌گوید: مایکروسافت به بخش تلفن همراه علاقه دارد و تمرکز اصلی این کمپانی در سال آینده روی این بخش خواهد بود. Capossela  به سرفیس آینده اشاره‌ای نکرد اما معتقد است که برای مایکروسافت راه پیشرفت تجارت تلفن همراه، قدم گذاشتن در مسیر سرفیس است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH