بنچمارک AnTuTu سامسونگ گلکسی A9 مشخص شد

هفته گذشته مشخص شد که محصول جدید سری Galaxy A با نام A9 در دستور کار کمپانی سامسونگ قرار گرفته است. این محصول از یک صفحه نمایش 6 اینچی از نوع SuperAMOLED با وضوح Full HD بهره می‌برد. قلب تپنده این فبلت غول پیکر چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 652 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بوده و رابط گرافیکی آن نیز Adreno 510 است. این سخت افزار در کنار 3 گیگابایت رم خبر از یک اسمارت فون نیمه قدرتمند را می‌دهد.

Samsung-Galaxy-A9-goes-through-the-AnTuTu-benchmark-test (1)

 به نظر می‌رسد که گلکسی A9 قدرتمندترین محصول سری A باشد و نرم افزار AnTuTu نیز این موضوع را تایید کرده است. نتیجه تست نسخه 6 این برنامه برای این اسمارت فون برابر 73.592 بوده که در نوع خود جالب است. این امتیاز A9 را در کنار دو پرچم‌دار دیگر بازار یعنی Xperia Z5 و One M9 قرار می‌دهد که هر دو از اسنپدراگون 810 بهره می‌برند. امتیاز آن دو پرچم‌دار نامبرده برابر 76.862 و 79.965 است.

هم اکنون بیشترین امتیاز کسب شده در این نرم افزار مربوط به یک اسمارت فون نامشخص و عجیب و غریب است که توانسته است امتیاز 133.357 را کسب کند. این محصول (LeTV LeMax Pro (X9120 نام دارد. محصولی که از پردازنده اسنپدراگون 820 به عنوان قدرتمندترین محصول کوالکام در کنار 4 گیگابایت رم بهره می‌برد.

Samsung-Galaxy-A9-goes-through-the-AnTuTu-benchmark-test

اما هم اکنون قدرتمندترین اسمارت فون لیست AnTuTu به صورت رسمی، پرچم‌دار جدید هوآوی یعنی Mate 8 نام دارد که امتیازی برابر 92.746 را کسب کرده است. این اسمارت فون از پردازنده اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 950 در کنار 4 گیگابایت رم استفاده کرده است.

1 در مورد “بنچمارک AnTuTu سامسونگ گلکسی A9 مشخص شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH