بررسی دبی‌گردی: یک اپلیکیشن برای عاشقان سفر به دبی

دبی یکی از شهرهای مهم اطراف ایران است که سالانه افراد بسیار زیادی به آن سفر می‌کنند و البته جاذبه‌های گردشگری بسیاری نیز دارد که اغلب برای مردم دوست داشتنی هستند. از هتل‌های لوکس تا مراکز تفریحی و موارد مشابه، تمام دلایلی هستند که گردشگران هر ساله به این شهر سفر می‌کنند. اما در این بین افراد مختلفی که چندان شناخت مناسبی از این شهر ندارند، در سفرشان به دبی سر در گم می‌شوند و نیاز به راهنما دارند تا بهترین مکان‌های موجود را معرفی کند. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا به بررسی اپلیکیشن دبی‌گردی بپردازیم.

DubaiGardi (3)

دبی گردی برنامه‌ای اندرویدی است که تنها برای شهر دبی ساخته شده و در تلاش است تا نیاز کاربران را در این خصوص مرتفع سازد. برای استفاده از این اپلیکیشن باید فایل ۴.۷ مگابایتی آن را از طریق کافه بازار دانلود و روی دستگاه مورد نظرتان نصب کنید. با ورود به برنامه، محیطی ساده و البته جالب نمایش داده می‌شود که در بخش بالایی آن امکان مشاهده درجه حرارت فعلی دبی و اطلاعات مختلف در خصوص آن به‌چشم می‌خورد.

DubaiGardi (6)

اما اصلی‌ترین بخش این برنامه در زیر نمایشگر قرار دارد که مربوط به جاذبه‌ها و هتل‌های موجود در دبی می‌شود. با ورود به هر کدام از آن‌ها، برنامه با انیمیشن‌های مناسبی صفحه را تغییر می‌دهد و به بخش مربوط می‌رود. گزینه‌هایی که در پایین صفحه وجود دارند به‌ترتیب نقشه، مراکز خرید، هتل‌ها، رستوران‌ها و مناطق گردشگری هستند. با ورود به هر کدام از این بخش‌ها اطلاعات مختصری در مورد آن نمایش داده می‌شود و سپس کاربر می‌تواند برای مثال تمام هتل‌های موجود در دبی را مشاهده کند. با ورود به هر کدام از آن‌ها نیز اطلاعات مفیدی در خصوص آن هتل یا هر بخش دیگری نمایش داده می‌شود که در این بین می‌توان به تصاویر و امکانات موجود در آن اشاره کرد.

DubaiGardi (4)

البته در هر کدام از این بخش‌ها، کاربر امکان مرتب‌سازی و گروه‌بندی گزینه‌های نمایش داده شده را نیز دارد که برای مثال از طریق این ویژگی می‌تواند بخش‌های نزدیک به‌خود یا محبوب‌ترین مکان‌ها را مشاهده کند. از طریق آیکون ذره‌بین در بالای صفحه نیز کاربران قادر خواهند بود تا جاذبه گردشگری مورد نظر خود را جستجو کنند.

DubaiGardi (5)

در کل، برنامه دبی‌گردی عملکرد خوبی دارد و در خصوص رفع نیاز‌های کاربران می‌تواند نقش مناسبی را ایفا کند اما خالی از ایراد نیست! برای مثال در حین استفاده از این برنامه احساس کند بودن را خواهید داشت که دلیل این موضوع نیز به بارگذاری اطلاعات از بستر اینترنت باز می‌گردد. مورد دیگری هم که در حین استفاده از این برنامه چندان جالب نبود، به لینک گذاری‌های آن باز می‌گشت که در متون شاهد برخی لینک‌ها بودیم که با لمس آن‌ها به جاذبه گردشگری یا هتل مربوطه می‌رفت و چنین کاری با وجود اینکه دسترسی کاربران را ساده‌تر می‌کند اما ظاهر کلی برنامه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مورد دیگری در این برنامه که چندان جالب نبود به تبلیغات موجود در بین بخش‌های مختلف برنامه باز می‌گشت که کمی آزاردهنده هستند.

DubaiGardi (1)

دوست‌داران سفر نیز می‌توانند از طریق دکمه اشتراک‌گذاری در تمام بخش‌ها، جاذبه گردشگری یا هتل مورد نظر را با سایر دوستان خود از طریق پیام‌رسان‌ها یا ایمیل به اشتراک بگذارند. البته امکان گزارش دادن مواردی که دچار مشکل هستند نیز در این برنامه وجود دارد.

DubaiGardi (2)

شما هم اگر تصمیم دارید به‌زودی به دبی سفر کنید، بهتر است که از طریق اپلیکیشن دبی‌گردی وارد عمل شوید تا هرچه بیشتر بتوانید در این شهر خوش بگذرانید.

Bazaar

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH