هواوی از سرویس یک‌پارچه گارانتی خود در ایران رونمایی کرد

عصر امروز و در سمیناری خبری که با حضور جمعی از خبرنگاران، مدیران شرکت هواوی و تعدادی از نمایندگان آن برگزار شد، هواوی از جدیدترین سرویس خدمات این شرکت در ایران رونمایی کرد.

huawei service 1

در ابتدای این مراسم، حمید شاهرخ نیا، ‌مدیر سرویس هواوی در ایران بر روی صحنه آمد و گفت: ما امروز می‌خواهیم نوع جدیدی از خدماتی که هواوی در ایران قصد دارد اجرا کند، به نمایش بگذاریم. در ابتدا درخواست می‌کنم از خانم تریسی، مدیر خدمات هواوی در جهان و یکی از سهامداران این شرکت، سخنرانی نخست را انجام دهند. سپس در خدمت آقای آقایی نیا، مدیر کل موبایل هواوی در ایران هستیم.

پس از وی تریسی بر روی صحنه آمد و گفت: هواوی فقط به تولید محصولات فکر نمی‌کند، بلکه به خدمات آن هم فکر می‌کند. هواوی هم در فروش و خدمات پس از فروش رتبه دوم را کسب کرده و به همین خاطر مدیر کل هواوی تصمیم گرفتند تا این استایل جدید را نیز در ایران پیاده سازی کنند.

huawei service 2

خدمات پس از فروش هواوی از این به بعد به دو قسمت آفلاین و آنلاین تقسیم می‌شود. در بخش آفلاین ما ۱۰۰۰ فیلد را در ایران پیاده سازی می‌کنیم که باعث می‌شود این خدمات را به ایرانیان عرضه کنیم. ما برای آنکه بتوانیم سرعت خدمات را بالا ببریم، به صورت جداگانه از دریافت و ارسال خدمات پستی استفاده می‌کنیم که با توجه به ساپورت‌های این شرکت می‌توانیم حداکثر ظرف ۳ روز دستگاه‌های مشتریان را به آن‌ها تحویل دهیم و در واقع ما بیش از ۱۶ شهر اصلی کشور را با گسترش خدمات پس از فروش تحت پوشش قرار خواهیم داد. علاوه بر تمام این امکانات آفلاین، ما خدمات آنلاین نیز خواهیم داشت.

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همه یوزرهای ایرانی از خریدی که انجام دادند خوشحال باشند و خدمات خوبی را نیز دریافت کنند.

شماره ۴۲۰۰۰ را به خاطر بس‍ارید، اگر مشکلی در زمینه خدملات پس از فروش داشته باشید، می‌توانید سوالات خود را بپ‍رسید. پرسنل با توجه به آموزش‌هایی که دیده‌اند سعی می‌کنند ابتدا مشتری را آرام کرده و سپس با متانت به سوالات وی پاسخ دهند. این درخواست‌های مشتری می‌تواند شامل درخواست‌‌های تکنیکال، پیشنهاد یا انتقاد باشد. برای ما فرقی نمی‌کند، به همه آن‌ها گوش می‌دهیم و سعی می‌کنیم به تمام آن‌ها به خوبی پاسخ دهیم. در آینده نزدیک انجمنی را ثبت می‌کنیم که کاربر می‌تواند عضو آن شود و سوالاتش را نیز ثبت کند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همه یوزرهای ایرانی از خریدی که انجام دادند خوشحال باشند و خدمات خوبی را نیز دریافت کنند. از همه دست اندرکاران دفتر هواوی، بچه‌های سرویس و خبرنگاران تشکر می‌کنم و امیدوارم با این روحیه‌ای که وجود دارد، بتوانیم خدمات مدنظرمان را ارایه دهیم.

ما نمی‌خواهیم تنها بهتر از رقبا باشیم، می‌خواهیم متفاوت باشیم، می‌خواهیم چیزی عرضه کنیم که بقیه عرضه نکرده‌اند.

پس از تریسی، رضا آقایی نیا، مدیر عامل هواوی بر روی صحنه آمد و سخنانش را این گونه آغاز کرد: امروز برای نخستین بار است که برای خدمات پس از فروش مراسمی را برگزار می‌کنیم. با اینکه این مراسم کوچک‌تر است اما اهمیت آن از مراسم دیگر نه تنها کم‌تر نیست، بلکه برخی مواقع بیشتر نیز است. برخی سوالات هست که در صنعت موبایل کشور ما بدون جواب مانده. در واقع لغت وارانتی یا گارانتی در کشور ما واضح نیست. معنی آن می‌شود قول؛ آن تعهدی است که تولید کننده در قبال فروش کالا به مصرف کننده خود می‌دهد. جدا از مسایل قانونی باید به مسایل اخلاقی آن هم نگاه کرد. اینکه چقدر پایبند به تعهدش است و چطور به مسایل نگاه می‌کند. در واقع یک نوع خدمت است، ما کالایی تخویل نمی‌دهیم، کاری می‌کنیم که وظیفه ما به عنوان تولید کننده است. هدف حذف مشکل قانونی نیست، آن چیزی که ما الان به دنبالش هستیم، رضایت مطلق مشتری ماست؛ دیدن تفاوت سرویس ما با سرویسی که رقبای ما ارایه می‌کنند. ما نمی‌خواهیم تنها بهتر از رقبا باشیم، می‌خواهیم متفاوت باشیم، می‌خواهیم چیزی عرضه کنیم که بقیه عرضه نکرده‌اند. امروز بازار ما بسیار بی‌نظم است و ۸۰ درصد کالای وارداتی به صورت قاچاق عرضه می‌شود. مشتری سردرگم بوده و مجبور است هزینه‌ای بابت دستگاهی بپردازد که بایستی روی آن گارانتی باشد، اما نیست.

این وظیفه تولید کننده است که تا لحظه آخری که مشتری از محصولش استفاده می‌کند، این خدمات را بدهد. نه فقط در طول مدت گارانتی، بلکه در تمام مدتی که مشتری از محصولش استفاده می‌کند.

هزینه خدمات پس از فروش همیشه توسط سازنده پرداخت می‌شود اما مشکل اینجاست، ۸۰ درصدی که به صورت غیرقانونی وارد می‌شود و با آنکه این هزینه را دریافت کرده‌اند، اما به نوعی سعی می‌کنند شانه خالی نمایند. مشکلی که همیشه بود، این است که خدمات همیشه بر عهده وارد کننده بوده، امری که نباید این شکلی باشد. این وظیفه تولید کننده است که تا لحظه آخری که مشتری از محصولش استفاده می‌کند، این خدمات را بدهد. نه فقط در طول مدت گارانتی، بلکه در تمام مدتی که مشتری از محصولش استفاده می‌کند.

huawei service 3

حال در این بازار بی‌نظمی که بسیاری از مسایل مشخص نیست و از هر برندی چند وارد کننده مختلف وجود دارد، ما می‌خواهیم چکار کنیم؟ ما می‌خواهیم یک همگام سازی انجام دهیم، ما نمی‌خواهیم که ضمانت محصولات‌مان بر عهده شرکت وارد کننده‌ای باشد که در کشور ما متاسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها پایداری در تجارت را ندارند. بسیاری بسته شدند، برخی کوچک شدند و در کل نارضایتی مشتری را به‌وجود آورده‌اند؛ مشتری در هنگام خرید نمی‌داند کدام گارانتی بهتر است، اصلا آیا گارانتی را لازم دارد؟ مشتری نمی‌داند که گارانتی حق اوست و توسط تولید کننده پرداخت شده است.

ما می‌خواهیم یک همگام سازی انجام دهیم، ما نمی‌خواهیم که ضمانت محصولات‌مان بر عهده شرکت وارد کننده‌ای باشد که در کشور ما متاسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها پایداری در تجارت را ندارند.

بنابراین سرویس باید هماهنگ و در دست تولید کننده باشد، باید عادلانه و یکسان برای همه و در هرجا، دسترسی‌اش فراهم باشد. با حذف وارد کننده از خدمات پس از فروش، ناخودآگاه این سرمایه‌گذاری بهتر و بیشتر خواهد شد. شاید بگویید خیلی از برندهای دیگر این کار را انجام داده‌اند اما فرق ما با آن‌ها چیست؟ یکی کیفیت سرویس ما که بسیار متفاوت خواهد بود و صرفا تغییر نام نیست. ما سرویس خود را از الف تا ی تغییر خواهیم داد. یک سری امکاناتی را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم که هیچ‌کس دیگری انجام نمی‌دهد. کیفیت را به خدمات پس از فروش برمی‌گردانیم و هواوی را نه به عنوان سومین تولید کننده موبایل در دنیا بلکه به عنوان بهترین خدمات دهنده در ایران و سایر نقاط دنیا خواهیم شناساند. هر محصولی در طول مدت استفاده امکان خراب شدن دارد و این به معنای بدی محصول نیست. این خرابی موجب نارضایتی مشتری نمی‌شود چون مشتری این را درک می‌کند، عدم نارضایتی جایی است که به خدمات پس از فروش مراجعه کرده و آن چیزی را که می‌خواهد، دریافت نمی‌کند.

امروزه زندگی هرکدام از ما به موبایل‌های خودمان دوخته شده است و به نوعی در آن خلاص گشته، برای بسیاری از ما استفاده از این گوشی‌ها بسیار ساده است اما شاید برای نسل گذشته سخت‌تر باشد. الان اپ‌ها در هر رنج سنی استفاده می‌شود. آموزش استفاده از اپ‌ها، خدمت و وظیفه‌ای است که تولید کننده باید به مصرف کننده بدهد. ما ترجیح می‌دهیم مشکلات خودمان را از کسی بپرسیم، از یک فرد خبره در فامیل یا جای دیگری؛ اما این باید بیاید و در حیطه وظایف تولید کننده قرار بگیرد. ما در مرکز تماس خودمان به شما کمک می‌کنیم تا چگونه از وسیله استفاده کنید. حتی ما به صورت مستقیم با بخش R&D در تماس هستیم و مشکلات را به آن‌ها ارجاع می‌دهیم.

ما سرویس خود را از الف تا ی تغییر خواهیم داد. یک سری امکاناتی را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم که هیچ‌کس دیگری انجام نمی‌دهد. کیفیت را به خدمات پس از فروش برمی‌گردانیم و هواوی را نه به عنوان سومین تولید کننده موبایل در دنیا بلکه به عنوان بهترین خدمات دهنده در ایران و سایر نقاط دنیا خواهیم شناساند.

در نهایت با ارایه این سرویس، هدف‌های ما خیلی ساده است. اول کیفیت خدمات بهتر و متفاوت‌تر.

سرعت را با استفاده از شرکت‌های حمل و نقل که حداکثر ۳ روز است، بالا می‌بریم و در درب منزل می‌توانیم تحویل بدهیم و بگیریم.

ما سرویس عادلانه در تمامی نقاط کشور ارایه خواهیم داد و سفرهای درون شهری و بین شهری را برای مشکلات تلفن همراه شما حذف می‌کنیم.

ما متفاوت خواهیم بود و به سرعت گوشی‌هایی که خراب بوده را عوض خواهیم کرد. اجازه نمی‌دهیم که با ۱۰ یا ۱۵ روز معطلی، لذت استفاده از گوشی جدید خود را از دست بدهید.

ما سرویس عادلانه در تمامی نقاط کشور ارایه خواهیم داد و سفرهای درون شهری و بین شهری را برای مشکلات تلفن همراه شما حذف می‌کنیم.

در آخر رضایت مشتری نه تنها به نفع ماست، بلکه برای وی هم یک نکته مثبت دارد و باید مشتری ما را باور کند که هواوی صرفا پس از فروختن شما را فراموش نخواهد کرد؛ ما تا لحظه آخر با شما خواهیم ماند.

پس از رضا آقایی نیا، حمید شاهرخ نیا بر روی صحنه آمد تا در ارتباط با سرویس یکپارچه هواوی توضیحات دقیق‌تری را ارایه کند، وی در این ارتباط گفت: به صورت پیش فرض ما ۱۸ ماه خدمات پس از فروش گارانتی را در نظر می‌گیریم و برای گوشی‌هایی که باتری‌های جداشونده دارند، ما ۶ ماه اول این باتری را هم تعویض می‌کنیم. گارانتی تعمیرات از مشکلات نرم‌افزاری گرفته تا سخت‌افزاری را شامل می‌شود. این یک خدمتی است که همه برندها انجام می‌دهند و ما هم این خدمات را در هواوی ارایه می‌دهیم. گارانتی تعویض در هواوی ۱۵ روز از زمان تاریخ فروش و فعال‌سازی انجام می‌شود. به صورت عمومی تمام گارانتی‌ها از جمله هواوی سرویس، شامل ایراداتی که ناشی از استفاده ناصحیح از دستگاه است،‌ نخواهد شد. مثل آب‌خوردگی، شکستگی، نوسانات برقی و… .

باید مشتری ما را باور کند که هواوی صرفا پس از فروختن شما را فراموش نخواهد کرد؛ ما تا لحظه آخر با شما خواهیم ماند.

از این به بعد در تمام جعبه‌های هواوی، دو نمونه طرح وجود خواهد داشت. استیکری که اگر شماره IMEI را پیامک کنید به شما دوره گارانتی را پاسخ می‌دهد. کارت گارانتی که به صورت دفترچه دو برگی خواهد بود، در تمام منطقه به صورت یکنواخت عرضه می‌شود و دارای دو زبان است. نکته‌ای بسیار مهم که در این کارت توضیح داده شده، این است که وجود این کارت‌ها شرط لازم و کافی برای گرفتن گارانتی نیست، یعنی صرفا داشتن این کارت یا استیکر این حق را به مشتری نمی‌دهد که حتما گوشی‌اش دارای گارانتی است. شرط لازم و کافی برای گرفتن خدمات رایگان، این است که IMEI دستگاه از طریق پیامک یا وب‌سایت هواوی مورد تایید قرار بگیرد. این کارت صرفا جهت اطلاع رسانی بیشتر به مشتری است.

huawei service 5

استراتژی هواوی برای خدمات پس از فروش خود به این نحو است که تامین کنندگان سرویس ما وظیفه دارند تا شاخه‌های خود را در ۱۶ شهر بزرگ کشور استقرار دهند. در سایر شهرهای کوچک‌تر، ما بیش از ۱۰۰۰ مرکز دریافت و ارسال در ایران خواهیم داشت و این عددی است که فکر نمی‌کنم هیچ کدام از برندهای داخل ایران به چنین رقمی دست پیدا کنند. وظیفه مراکز این خواهد بود که دستگاه را از مشتری تحویل بگیرند، طبق استانداردهای هواوی بررسی کنند و سپس آن را به به مرکز خدمات پس از فروش ارسال کرده و به مشتری خود تحویل دهند. هدف هواوی این است که تمام ارسالات در همه شهرهای اصلی ایران در همان روز انجام شود و در شهرهای کوچک‌تر تا ۲۴ ساعت بعد برای تعمیرات این موضوع انجام شود. کار دیگری که هواوی انجام داده،‌ این است که محیط متفاوتی را برای مشتریان خودش ایجاد کنند، ما تعریف‌مان فرق می‌کند. در مراکز اصلی که سلول خدماتی ما هستند،‌ مراکز اصلی هواوی تاسیس خواهند شد که دارای امکانات پذیرشی بیش از یک حد معمولی است. یک سری امکانات دارند و محیط دلچسبی را ایجاد کرده‌ایم که از فضای تعمیرات بیرون بیایند.

شرط لازم و کافی برای گرفتن خدمات رایگان، این است که IMEI دستگاه از طریق پیامک یا وب‌سایت هواوی مورد تایید قرار بگیرد.

هواوی به صورت مستقیم بر روی دریافت و ارسال‌ها در ایران نظارت دارد، فقط به این جهت که بتواند آن کیفیت لازم را در دریافت‌ها و ارسال‌ها ایجاد کرده و سرعت آن را بهبود ببخشد. ما در بحث خدمات دو مدل داریم که اولی تعمیرات است و دومی تعویض!

نقش این حمل و نقل در این دو مدل به صورت برجسته توضیح داده شده است، برای بخش خدمات یا تعمیرات، وظیفه شرکت سوم این است که بین سلول خدماتی حرکت کند و تمام درخواست‌های نقل و انتقال را در مدت زمان تعیین شده انجام دهد. برای سایر شرکت‌ها، در حدود ۱۰ روز تعویض طول می‌کشد اما در بخش تعویض، ما یک انبار مرکزی از گوشی‌ها خواهیم داشت و به محض آنکه مشتری برای تعویض درخواست می‌کند، گوشی‌ها را به سرعت بررسی کرده و یک درخواست تعویض را در سیستم هواوی ثبت می‌شود. سپس تکنسین‌های ما نهایتا ظرف مدت یک روز آن را تایید کرده و سپس شرکت ارسال کننده کالا گوشی را از انبار مرکزی دریافت و به درب خانه مشتری ارسال می‌کند. هدف ما این است که در هرجای ایران، پس از تایید درخواست تعویض، گوشی تا ۴۸ ساعت درب منزل مشتری تحویل وی شود. من فکر می‌کنم که این آپشن را هیچ‌کدام از برندهای ایران ندارند.

هدف هواوی این است که تمام ارسالات در همه شهرهای اصلی ایران در همان روز انجام شود و در شهرهای کوچک‌تر تا ۲۴ ساعت بعد برای تعمیرات این موضوع انجام شود.

به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی پس از فروش، ‌هواوی مرکز تماس اختصاصی خودش را بنیان گذاری کرده و یک دروازه بزرگی را برای مشتریان هواوی ایجاد کرده تا بتوانند تمام نظرات خودشان را به هواوی رسانده و راهنمایی لازم را بگیرند. این مرکز امکانات و قدرت لازم برای پاسخگویی به مشتری را خواهد داشت و لایه‌های مختلفی از پرسنل مشغول به کار هستند.

برای آنکه ما بدانیم مشتریانمان به چه نحوی خدمات را دریافت کرده‌اند، این مرکز تماس امکان ارزیابی و پایش نظرات مشتریان را در کشور دارد و ما سعی می‌کنیم بالای ۹۵ درصد خدمات خودمان را از طریق این پایش‌ها پیگیری و راهکارهای اساسی را به سرویس اضافه کرده و این نگرانی‌ها را از مشتری بگیریم.

هدف ما این است که در هرجای ایران، پس از تایید درخواست تعویض، گوشی تا ۴۸ ساعت درب منزل مشتری تحویل وی شود. من فکر می‌کنم که این آپشن را هیچ‌کدام از برندهای ایران ندارند.

برتری هواوی نسبت به رقبایش، در این موارد خلاصه می‌شود. یکسان سازی یکی از هدف‌های اصلی ما بوده است. هزینه‌های دستمزد خدمات در تمام مراکز یکسان خواهد بود، حتی برای خدمات خارج از گارانتی که البته با بدون گارانتی متفاوت است. به عنوان مثال فردی که استفاده ناصحیح از گوشی خودش داشته است. تفاوت دوم درباره ارسال گوشی‌های تعویضی، ‌مستقیم به درب منزل مشتریان،‌ حداکثر ظرف ۴۸ ساعت است و تفاوت سوم که باعث می‌شود این قدرت را به ما دهد تا این خدمات را ارایه دهیم، ‌جدا کردن سیستم حمل و نقل مستقیم به منظور بهبود سرعت و کیفیت ارایه خدمات است. ما امیدواریم به اهداف‌مان برسیم و گامی بهتر و رو به جلوتر برای مشتریان خودمان برداریم.

پس از آن نوبت به بخش پرسش و پاسخ رسید. آقایی نیا در ارتباط با اینکه این گارانتی به چه محصولاتی تعلق می‌گیرد، گفت: ما سرویس مجانی به گوشی‌هایی می‌دهیم که برای بازار خاورمیانه تولید شده‌اند. اما وقتی یک نفر از اروپا گوشی هواوی را وارد ایران می‌‌کند، این محصول دیگر گارانتی نمی‌گیرد. در واقع این گارانتی شامل تمام محصولاتی می‌شود که برای بازار خاورمیانه تولیده شده‌اند (قانونی و یا غیر قانونی)،‌ ما پلیس مرز نیستیم و نمی‌توانیم از مشتری بخواهیم که برگ سبز ورود قانونی گوشی خودش را عرضه کند، برای همین به تمام مشتریان خریدار هواوی ما سرویس گارانتی را عرضه می‌کنیم زیرا او مشتری هواوی است.

huawei service 6

هزینه‌های دستمزد خدمات در تمام مراکز یکسان خواهد بود، حتی برای خدمات خارج از گارانتی که البته با بدون گارانتی متفاوت است.

گوشی‌های قبلی که توسط شرکت‌های قبلی عرضه شده، می‌توانند به همان شرکت‌ها مراحعه کنند اما از این به بعد هرچه وارد بازار شود، شامل این سرویس خواهد شد.

ما پلیس مرز نیستیم و نمی‌توانیم از مشتری بخواهیم که برگ سبز ورود قانونی گوشی خودش را عرضه کند، برای همین به تمام مشتریان خریدار هواوی ما سرویس گارانتی را عرضه می‌کنیم زیرا او مشتری هواوی است.

شاهرخ نیا در ارتباط با کیفیت خدمات در مراکز هواوی گفت: هیچ تفاوتی بین مراکز خدماتی در ۱۶ منطقه کشوری وجود ندارد و شما در تهران یا شیراز خدمات یکسانی را دریافت خواهید کرد و کیفیت خدمات و دستمزدها در تمام ایران یکپارچه و یکسان است. ما اعتقاد داریم که سرویس هواوی در ایران عادلانه است. ملاک ما برای تعویض ۱۵ روزه، فاکتور و یا تاریخ فعال‌سازی است و در واقع هرکدام که زودتر اتفاق بیفتد. البته بستگی به شرایط خرید هم دارد و بر فرض اگر شما گوشی را جهت هدیه گرفتن دریافت کرده باشید، این موضوع بررسی شده و از زمان فعال‌سازی محاسبه می‌شود.

26 در مورد “هواوی از سرویس یک‌پارچه گارانتی خود در ایران رونمایی کرد”

  1. همش دروغه تنها چیزی ک دارن میگن دروغه????گوشی نو کمتر از دو هفته مشکل پیدا کرد برم گارانتی گفتن برو بعدا زنگ بزن الانم ک زنگ زدم بعد از ۱۰روز میگن تازه تیم فنی تایید کردن ی ماه دیگ زنگ بزن شاید گوشی بیاد????دزدی ک شاخو دم نداره همیناس بعد میان جلو دوربین میگن ۲یا ۳روزه????????????

  2. سلام.والا من تقریبا پونزده روز پیش یه گوشی مدل وای پنج خریدم هنگ میکرد خودم بچه شهرستانم ولی متأسفانه اینجا خدمات گارانتی نیست بردم مشهد ازم خواستن از هنگی گوشی فیلم بگیرم گرفتم بردم دوروزم تو مشهد معطل شدم گوشی رو ازم گرفتن گفتن میفرستیم تهران الان شیش روزه بدون گوشی موندم رفته که خبری بشه قرار بود نهایتا سه چهار روزه گوشی تعویض شه اما هنوز خبری نشده تازه خوشحال بودم گوشیم کارت طلایی داره گارانتی ماکروتل تورو خدا پیگیری این اوضاع باشید فقط با حرف پشت مصرف کننده نباشید یه کم عملم لازمه

  3. سلام به همه بعد از دوماه بالاخره تماس گرفتند که گوشی p10 lite که باید تعویض میشد آماده شده جالبش اینجاست که بخاطر تاخیر دوماهه بجاش p10 plus فرستادند من که خیلی غافلگیر شدم

  4. به اتحادیه تلفن وموبایل.اگه نشد تعزیرات،اگه بازم نتیجه نگرفتی سازمان حمایت از مصرف کننده،اگه بازم نشد باید بری کلانتری شکایت نامه تنظیم کنی.من بیشتر از این ناراحتم که پنجاه روزه بازیم دادن وامروز وفردا کردن.

  5. لااقل پولمون رو برگردونن بریم یه گوشی دیگه بخریم.به من که گفتن دو ماهه جنسامون تو گمرکه ترخیص نمیشه.

  6. شکایت کنید از این برند افتضاح.اصلا گول گارانتی واین حرفا رو نخورید.چندتا گوشی خوب فرستادن توبازار،اعتماد مردم رو جلب کردن حالا دارن سوءاستفاده میکنن.من که همه جا گفتم تا دیگه کسی این مشکل براش پیش نیاد.تو این مدت چقد با اعصاب وروان ما بازی کردن.خدا ازشون نگذره.

  7. برای من هم همین اتفاق اقتاده بعد دو روز استفاده از پی 10 لایت سیمکارت پرید الان چهل روزه هیچ خبری نیست گفتن تعویض میکنیم هر دفعه تماس میگیرم میگن موجود نداریم

  8. تجربه تلخ من از گارانتی تعویض هواوی همه حرفهای آقای رضا آقایی نیا رو نقض کرد.احساس میکنم ایشونداره از آرزوهاش صحبت میکنه.یه گوشی پی تن لایت خریدم همون روز هنگ میکرد ومیزد درج سیمکارت.اولش گفتن مشکل نرم افزاریه،بعد که تشخیص دادن سخت افزاریه الان دقیقا چهل وپنج روزه که گوشی رو گرفتن تعویض کنن.هربار مراجعه میکنم میگن انبار خالیه.گوشی تو گمرک مونده.
    اینه لذت استفاده از گوشی نو؟اینه تحویل 48ساعته؟اینه تحویل در خونه؟و….

  9. دوستان هیچ کدوم از شرکت های چه هواوی چه سامسونگ چه بقیه تقصیری ندارن وضعیت گارانتی تو ایران خرابه

  10. سلام
    کدوم گارانتی معتبره در ایران؟ چند مدل گارانتی هست اگر ممکنه در موردشون توضیح بدید و بگید کدوم معتبره؟
    گارانتی هوآوی سرویس
    گارانتی ارکان ارتباط
    گارانتی آداک سرویس

  11. گارانتی کوو…گوشیو ۲۵ روزه خریدم ۲۲ روزه دست گارانتیه..هنوزم جواب نمیدن..گوشی که باید تعویض شه…میگن بخش فنی تشخیص تعویض نداده…بخش فنی که نمیدونه لرزش ال سی دی سخت افزاریه نه نرم افزاری میگه گوشی باید آپدیت شه…گوشی ال سی دیش لرزش داره و اینقد داغ میشه که معلومه مشکل جریان داره اما میگن فلش و آپدیت درست میشه..خب بعد چندسال کار ه گوشی یاد گرفتیم که لرزش ال سی دی آپدیته(جالببببببه).

  12. گوشیم هواوی پی ایت لایت هستش بلوتوث نمیشه و به وای فای هموصل نمیشه من که به نمایندگی مراجعه کردم گفتند باید فلش بشه اگه درست نشد مشکل سخت افزاری دارهباید گوشیت باز بشه امکان سوختن گوشیت ۵٠در۵٠هستش اگه گوشی سوخت نمایندگی هیچ مسئولیتی قبول نمیکنه ماهم موندیم در خم یک کوچه برج٩سال٩۴یعنی۵ماهه گوشی روخریدم

  13. من در تاریخ 94/6/18 دو دستگاه گوشی هونر هواوی خریداری نمودم بعداز یک ماه شارژ خالی مکند رفتم نمایندگی تهران ولی درست برخورد نکردنند.

  14. درود بر دست اندرکاران آی تی رسان

    یه خواهش دارم اونم اینکه یک مقاله ای بنویسید ودرآن تمام برندهای گوشی را که گارانتی رسمی ومعتبر شرکت مادر را درایران دارند معرفی کنید واونایی را که گارانتی معتبر شرکت مادر را ندارند ولی شرکتهای معتبر دیگه پشتیبانی میکنند را هم معرفی کنید.اینکار کمک شایانی به دوستان خریدار گوشی خواهد کرد.
    ممنون میشم.

  15. محمد علی خوش سیما

    سلام
    من با شماره 42000 تماس گرفتم متاسفانه این شرکت هوآوی با یکسری مغازه طرف قرارداد شده
    این در صورتیه که هر کسی میتونه از این مغازه ها خدمات بگیره.
    اگه کسی از مسوولین هوآوی اینجا هست که پاسخگو باشه ممنون میشم اطلاع رسانی کنه.
    حداقل سامسونگ نمایندگی هاش مختص خودشه.
    من گوشی میت 7 دارم مورد پیدا کرده هیچ کس هم نمیتونه درستش کنه.
    نظرهاتون رو دنبال میکنم

  16. با سلام اقای گلکار.منظور از شرط لازم برای گارانتی رایگان این است که imei تلفنمان مورد تایید هواوی قرار بگیره چیست؟ایا باید imei را به جایی ارسال کنیم.الآن من میخواهم تا چند روز دیگر هواوی جی8 بخرم.باید چی کار کنم که imei مورد تایید قرار بگیره .بعد این که نمایندگی مرکزی هواوی برا خرید گوشی در کجای تهران است؟

    1. پیمان گل‌کار

      شماره IMEI بر روی جعبه دستگاه درج شده و یک کارت راهنما و برچسب نیز بر روی گوشی قرار داره که در آنجا نوشته شده تا این شماره را به کجا SMS کنید. در این مدل از گارانتی، همه گوشی‌های هواوی که برای بازار خاورمیانه عرضه شده‌اند (چه با گارانتی شرکتی و چه بدون آن) شامل سرویس رایگان هواوی خواهند شد.

  17. حسین قنبرلو

    این گارانتی به محصولات هواوی شخصیت بهتری میده.راستی دوستان پیروز اون مسابقه بزرگ مشخص شد؟؟؟

    1. نسبت به قیمتش خوبه و ارزش خرید داره ولی نباید گفت که از همه بهتره چون الان پرچم دار های سامسونگ و اپل حرف اول رو در بین سایر اسمارت فون ها میزنه و اخیرا سونی نیز داره وارد رقابت با اون ها میشه و الان بهترین دوربین رو برای شکار لحظه ها داره ولی هواوی نسبت به این امکانات خیلی عقبه .

      1. شما در اشتباهی دوست عزیز
        اگه تو دستت بگیری و شخصا مقایسه کنی با این غولا که گفتی
        میبینی هواوی جلو هم هست تو ی سری چیزا

      2. چی میگی واسه خودت سامسونگ و اپل و سونی بهترن هواوی نسبتا خوبه ببخت برو گوشی جدید هواوی رو ببین که با شرکت بزرگ ماشین سازی پروشه زده به اسم میت ۹ پروشه دیزایر میفهمی گوشی چیه هواوی به قدری بزرگ شده که پیشنهاد شرکت گوگل رو برای ساختن گوشی هاش رد کرد گفت من گوشی نمیسازم که اسم من توش نباشه برو یه نگاه به نت کن گوشی هواوی میت ۹ از لحاظ فروش و طرف دار تو کتاب گینس ثبت شده بعدا بیا بگو هواوی هیچی نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH