به تصویر این ۵ دستگاه فقط بعد از افطار نگاه کنید!!

ماه رمضان است و بالطبع تا غروب آفتاب، بسیاری از افراد روزه دار بوده و به همین خاطر، بهتر است جلوی خوراکی‌های خوشمزه قرار نگیرند، چرا که وسوسه شده و ممکن است کار دست خودشان بدهند! در اینجا ۵ وسیله‌ای را به شما نشان می‌دهیم که در لیست ممنوعه تماشا کردن برای روزه داران قرار دارند، چرا که آب را از دهان هر کسی راه می‌اندازند!

بسیاری به یاد دارند که وقتی به پارک می‌رفتند، بساط پشمک فروشی بسیار داغ بود! خوردنی‌های شیرین و خوشمزه‌ای که کمتر کودک (و بزرگسالی!) توانایی مقاومت در برابر آن را دارد. حال این دستگاه، وظیفه دارد که برای شما پشمک‌های شیرین و رنگی بسازد که طعم آن را هیچ‌‌گاه فراموش نخواهید کرد!

Nostalgia-Electrics-Cotton-Candy-Maker

این یک پیتزا پز بسیار ماهر است که به شما پیتزاهایی با طعم فوق‌العاده ارایه می‌دهد. این دستگاه حرارت را به خوبی در سطح خود پخش کرده و باعث می‌شود که غذای شما به اصطلاح مغز پخت شود! چه کسی می‌تواند در مقابل این پپرونی خوشمزه مقاومت کند؟!

KettlePizza-Oven-Kit

پنکیک یکی از آن دسرهایی است که مورد علاقه بسیاری از افراد بوده و خیلی‌ها حاضرند به خاطر یک پنکیک خوشمزه، سر و دست بشکنند! اما خوش فرم در آوردن این خوراکی‌ها کار هر کسی نیست، به همین دلیل این دستگاه ساخته شده تا وظیفه تحویل پنکیک‌های خوشمزه را برعهده بگیرد!

Ebelskiver-Filled-Pancake-Turning-Tools

امان از تشنگی در هوای گرم و چه چیزی بیشتر از یک نوشیدنی خنک در این هوا می‌چسبد؟ لیموناد؟ آب آناناس یا هلو؟! نگران نباشید، شما هر سه را با این دستگاه دارید تا لحظات خنک و شیرینی را کنارش سپری کنید!

Stacked-Glass-Beverage-Server150

یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای که می‌توان با چای و قهوه خورد، کیک‌هایی موسوم به کاپ کیک است که ما به آن‌ها کیک یزدی هم می‌گوییم! با این دستگاه شما می‌توانید به سرعت برق و باد کیک‌هایی درست کنید که ممکن است انگشتان خودتان را هم به همراه آن‌ها بخورید!

3-Mini-Cupcake-Maker-Kit-by-Nostalgia-Electrics38

11 در مورد “به تصویر این ۵ دستگاه فقط بعد از افطار نگاه کنید!!”

  1. از همشوووووووووووون دلم خواست !!! فقط پپرونیش تند باشه 😉 اون نوشیدنیها تو این هوای گرم بد جور می چسبه ااااااا !!!!!! 😀

    1. راستش از نظر شما دنیا همون بلاد کفر یبار برو بد دنیا رو بلاد کفر بدون
      درضمن درفتی یجای خوب بورو مسه اینگلیس یا المان که وض اقتصادیش خوب باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH