با پرچم‌دار جدید ال‌جی، G2 بیشتر آشنا شوید!

lg-g2-review-6-580-90

پس از درز اخبار گوناگون، تیزرها و کلیپ‌های ویدیوئی و شایعات بالاخره کمپانی ال‌جی بعد از ظهر دیروز، از پرچم دار جدید خود با نام ال‌جی G2، رونمایی کرد! ال‌جی G2 را می‌توان تلفیق ویژگی‌های نوآورانه، سخت افزار قدرتمند و زیبایی برگرفته شده از مردمان کره جنوبی دانست.

lg-g2-review-4-580-90

شاید یکی از دلایلی که G2، با سایر پرچم داران ال‌جی متمایز شده را می‌توان طراحی کاملا منحصر به فرد آن عنوان کرد. مهندسان این کمپانی با به کار گیری دکمه‌هایی در پشت گوشی، کاری غیر معمول را به سرانجام رسانده و قدرت خلاقیت خود را به عرضه گذاشته‌اند. با قرار گرفتن دکمه‌های سخت افزاری در پشت گوشی و در انتهای لنز دوربین، دسترسی به آن ها به دلیل قرارگیری در نزدیک انگشتان دست ، به سادگی میسر شده است و ظاهر گوشی را ساده‌تر و جذاب‌تر می‌نماید.

1

خلاقیت و توانایی های شگفت آوران سازندگان این گوشی، به نحوه چینش دکمه های آن خلاصه نمی‌گردد چراکه ال‌جی با به کار گیری یک صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS LCD، با رزولوشن 1920×1080 به شما تضمین می‌دهد هرچه در این صفحه نمایش ببینید زیبا و شارپ جلوه خواهد کرد. یک استاندار RGB از نوع sub-pixel، در صفحه نمایش ال جی G2 به کار گرفته شده، تا توانایی و خیره کنندگی صفحه نمایش این گوشی را چندین برابر گرداند. صفحه نمایش بنا بر ادعای سازنده، می‌تواند روشنایی در حدود 450  nits ارائه دهد. اگرچه تمام این امکانات سبب می‌شود تا نسبت به مدت ماندگاری باتری آن بدبین شویم اما با این حال ال‌جی ادعا می‌کند با بهره گیری از تکنولوژی Graphic RAM در این پرچم دار توانسته، نیاز به انرژی آن را تا حدود 26 درصد کاهش بخشد!

qualcomm-snapdragon

باتوجه به اینکه G2 یک پرچم دار گران قیمت از سوی کمپانی ال‌جی به شمار می‌رود و این اسمارت فون می‌تواند سرنوشت ال‌جی و کشتی شکسته این کمپانی را در امواج خروشان سامسونگ و اپل، تعیین سازد، به یک پردازنده 4 هسته ای سری 800 پردازنده های Snapdragon با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته مجهز شده است تا خود را به قاتلی بی‌رحم برای گلکسی S4 سامسونگ و اکسپریا Z سونی تبدیل سازد! در کنار چنین قلب تپنده‌ای که شاید اگر در تپش آن، وقفه ای به وقوع بپیوندد کمپانی ال‌جی همانند نوکیا به یک جسم بدون کالبد تبدیل شود، رم 2 گیگابایتی آن درخشندگی و جذابیت مشخصات سخت افزاری G2 را افزایش می‌دهد.

lg-g2-review-3-580-90

از آنجا که چیزی به جزء یک دوربین قدرتمند از این پرچم دار کّره ای انتظار نداشتیم، ال‌جی G2 با یک دوربین بزرگ 13 مگاپیکسلی با تثبیت کننده اپتیکال که می‌تواند تاری تصویر را در هنگام لرزش دست کاربر تا حد محسوسی کاهش بخشد، همراه شده است و جالب اینجاست که ال‌جی برای اینکه بتواند اثرات انگشتی که ممکن است برروی لنز دوربین یک اسمارت فون این چنینی قرار بگیرد را به حداقل برساند، از یک لنز sapphire glass برروی پرچم دار جدید خود بهره گرفته است. دوربین G2 می‌تواند به صورت Full HD، تا 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری نماید تا این گوشی بیش از پیش، نزد شما محبوب شود و شاید تصمیم بگیرید آن را به لیست خرید خود، اضافه نمایید.

LG_G2_review_05-580-90

برای اینکه به مزایای ال‌جی G2 چیزی را اضافه سازید، باید به قدرت اعجاب آور بلندگوهای آن اشاره داشت. بلند گوهای این پرچم دار، با پخش صدای 24 بیتی با خروجی صدای 192Khz، این محصول را به اولین گوشی هوشمند قدرتمندی تبدیل می‌سازد که چنین کیفیت بالایی را پخش خواهند کرد و شما می‌توانید با ریختن آهنگ‌های با کیفیت بالا برروی حافظه 16 یا 32 گیگابایتی آن، از لذت شنیدن آهنگ با کیفیتی خیره کننده محروم نشوید! با استفاده از IR blaster داخلی اجازه خواهید یافت تا با تمام دستگاه های سازگار با این تکنولوژی، نبض وسایل خانه‌تان را دست داشته باشید.

LG_G2_review_02-580-90

با این همه مشخصات و توانمندی‌های خوب سخت افزاری، اگر بگوییم باتری به کار برده شده در ال‌جی G2، چیزی در حدود 3000 میلی آمپر است مانند این می‌ماند به یک گیلاس بر بالای یک کیک بسیار بزرگ اشاره کرده باشیم! ماندگاری باتری 3000 میلی آمپری این پرچم دار، آن قدری هست تا چندین ساعت کار مداوم را به کاربر خود نوید دهد با این حال، ال‌جی وعده داده با یک بار شارژ، می‌توانید با استفاده مداوم از G2، تا یک روز از شارژ مجدد گوشی خود آسوده خاطر شوید. این باتری غول آسا که در این پرچم دار جدید به کار گرفته شده است، هیچ گونه تاثیر منفی را برروی ضخامت ال‌جی G2 نگذاشته  و ضخامت 8.9 میلی متری قابل قبول است، اگرچه برای یک پرچم دار امروزی، کمی غیر معقول به نظر خواهد آمد.

gsmarena_001

ال‌جی G2، در رنگ های سفید و مشکی از طریق چهار اپراتور در ایالات متحده آمریکا و 180 اپراتور، در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز قیمت و تاریخ عرضه این پرچم دار تازه نفس ال‌جی مشخص نشده است و شاید تا چندین هفته یا چندین ماه دیگر، شاهد حضور آن در ویترین مغازه ها باشیم!

9 در مورد “با پرچم‌دار جدید ال‌جی، G2 بیشتر آشنا شوید!”

  1. آقای جهانی به نظرت جی ۲ قیمتش چند خواهد شد؟ ال جی که همیشه قیمت گوشی هاش پایین بوده آیا این حرف در مورد جی ۲ هم صادق خواهد بود یا نه؟ مثلا همین جی پرو که انتظار میرفت اوایل بالای ۲ ملیون باشه قیمتش ۱۷۰۰ شد.
    به نسرتون میصرفه اسند میتمو بفروشم اینو بگیرم؟

  2. قیمت این گوشی قطعا در اوایل عرضه به بازار به 2.300.000 هزار تومان خواهد رسید و شاید بیشتر!!!!

  3. با سلام خدمت شما می خواستم بپرسم آیا از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند یا نه؟در ضمن جنس بدنه آن را ذکر نکردید.

    1. واقعا گوشی زیبا و منحصر بفردی هست.مخصوصا با طراحی جدید LG.
      از حافظه جانبی هم پشتیبانی میکنه.
      باید قیمت آن در رده HTC One باشه

      1. salam be hamegi
        yeki etelaat dagig bede ke in gooshi az hafezeye janebi poshtibani mikone ya na??? lotfan
        biri bu goshiya gora yakhshi ittilalat versin ki bu goshi memori yiyey ya yox??? sagolun
        O o

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH