اچ‌تی‌سی وان همچنان می‌تازد! (نتایج گروه D)

دور دوم مسابقات گروه D نیز روز گذشته به پایان رسید تا اچ‌تی‌سی وان صعودش را قطعی کند و از طرفی بالا آمدن لومیا 920 در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد! این دو مدل که جایگاه اول و دوم را در اختیار دارند، در آخرین مسابقه به مصاف یکدیگر رفته‌اند تا با توجه به بازی نسبتا آسان گلکسی نوت 2، محصول نوکیا تنها را چاره‌اش برای صعود، غلبه بر اچ‌تی‌سی وان باشد، اما آیا چنین امری ممکن است؟!

لومیا 920 در برابر موتورولا ریزر مکس کار دشواری را در پیش نداشت. محصول نوکیا توانست به آسانی بر این یانکی غلبه کند و قبل از آغاز روز آخر مسابقات، این گوشی را به خانه‌اش بفرستد.

[box type=”error”]رای به برنده شدن لومیا 920………. 70.64 درصد
رای به برنده شدن موتورولا ریزر مکس ………. 25.48 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 3.88 درصد[/box]

ظاهرا اچ‌تی‌سی وان در این رقابت‌ها بسیار پر قدرت ظاهر شده و به هیچ عنوان قصد کوتاه آمدن هم ندارد! گلکسی نوت 2 با آنکه یکی از گوشی‌های محبوب سامسونگ است و در دور نخست مسابقات موفق به شکست لومیا 920 شده بود، هیچ شانسی در برابر وان پیدا نکرد و خیلی سریع از همان ابتدای مسابقه از محصول اچ‌تی‌سی عقب افتاد و آخر سر به نشانه تسلیم دستانش را بالا برد تا نخستین باخت در مسابقات در جلوی نامش درج شود.

[box type=”info”]رای به برنده شدن اچ‌تی‌سی وان ………. 79.08 درصد
رای به برنده شدن گلکسی نوت 2 ………. 14.73 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 3.49 درصد[/box]

در ادامه نتایج پایانی دور دوم در گروه D را مشاهده می‌کنید و لازم به ذکر است میزان رای درج شده، میانگین آرای کسب شده توسط هر یک از گوشی‌ها در مجموع دو بازی است.

group d

 

برنامه کامل مسابقات را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH