سود شرکت سامسونگ در سه ماهه سوم 2017 رکورد زد!

بعد از انتشار گزارش مالی غیر رسمی سامسونگ در دو هفته پیش، هم‌اکنون این غول تکنولوژی کره‌ای گزارش رسمی مربوط به سه ماهه سوم سال 2017 را منتشر کرده است. در این بازه زمانی، سامسونگ موفق به کسب 13 میلیارد دلار سود عملیاتی شده که نشان از رشد 179 درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه سال گذشته دارد. دلیل این رشد فوق‌العاده، تقاضای بالا برای گوشی‌های پرچم‌دار و همچنین تراشه‌های حافظه ساخته شده توسط آن عنوان می‌شود.

درآمد سامسونگ در این بازه زمانی از 42.75 میلیارد دلار به 55.48 میلیارد دلار افزایش یافته است. سود خالص کسب شده توسط این شرکت نیز رشدی 89 درصدی داشته و به 10 میلیارد دلار رسیده است، در بازه ژوئن-سپتامبر 2016، این کمپانی 4.05 میلیارد دلار سود خالص به‌دست آورده بود.

سامسونگ

بخش ارتباطات این شرکت نسبت به سه ماهه سوم سال 2016 شاهد کاهش 18.9 درصدی درآمد بوده که علت آن افزایش فروش مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده سامسونگ است. این غول کره‌ای خبر از افزایش ارسال گوشی‌های هوشمند تولیدی خود داده و علت آن را گلکسی نوت 8 و گلکسی J سری 2017 عنوان کرده است. انتظار می‌رود در فصل تعطیلات پایان سال میلادی، شاهد رشد فروش محصولات این برند باشیم.

6 در مورد “سود شرکت سامسونگ در سه ماهه سوم 2017 رکورد زد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH