اندروید 8.1

اندروید 8.1 اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را پس از راه‌اندازی اولیه در گوشی بازیابی کنید

همان‌طور که می‌دانید اندروید 8.1 تازه‌ترین نسخه بهبود یافته از اندروید اوریو است که اخیرا کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل قبل از دیگر کاربران، قادر به دانلود نسخه آزمایشی این نسخه هستند. این به‌روزرسانی جدید، ویژگی‌های مختلفی از جمله دکمه‌های ناو‌بری با میزان روشنایی خودکار در محیط‌های کم‌نور و ادغام بخشی از مروگر کروم با اپلیکیشن ارسال پیامک را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

اما یکی‌دیگر از ویژگی‌های تازه اندروید 8.1، افزودن امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از یک اکانت جیمیل گوگل، پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه راه‌اندازی اسمارت‌فون‌های اندرویدی است. این قابلیت برای نخستین بار توسط فردی به نام هنری راگی، شناسایی و در اکانت گوگل پلاس او نیز گزارش شده است.

اندروید 8.1

اگر شما نیز هنگام راه‌اندازی اسمارت‌فون خود برای اولین‌بار گزینه Skip را انتخاب کرده‌اید، اکنون برای بازیابی اطلاعات پس از آپدیت گوشی خود به اندروید 8.1 کافیست وارد منوی تنظیمات (Setting) شوید و از طریق بنر موجود در بالای همین بخش، گزینه “Finish Setup” (تکمیل راه‌اندازی) را لمس کرده و اطلاعات موردنظر خود را از طریق گزینه‌های موجود به‌ آسانی بازیابی نمایید. لازم به ذکر است که این داده‌ها از طریق اکانت جیمیل شما که قبل آن را در گوشی خود ثبت نموده‌اید، بازگرداننده خواهد شد.

با وجود این‌که افزودن چنین قابلیتی یک تغییر قابل توجه در نسخه جدید این سیستم‌عامل محسوب نمی‌شود، اما به‌نظر می‌رسد گوگل تمرکز خود را برای بهبود جزییات سیستم‌عامل اندروید بیشتر کرده است.

4 در مورد “اندروید 8.1 اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را پس از راه‌اندازی اولیه در گوشی بازیابی کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH