اپلیکیشن‌های گلکسی نوت 8

برخی از کاربران گلکسی نوت 8 از مشکل فریز شدن اسمارت‌فون خود رنج می‌برند!

پس از مشکلات عجیب پیش آمده برای گوشی‌های پیکسل گوگل، به‌نظر می‌رسد این بار جدیدترین پرچمدار کمپانی کره‌ای یعنی گوشی گلکسی نوت 8 با مشکلی تازه دست و پنجه نرم می‌کند. تعداد زیادی از کاربران این اسمارت‌فون در انجمن‌های رسمی سامسونگ مشکل فریز شدن این دستگاه را در زمان کار با گوشی گزارش داده‌اند.

اغلب کاربران اعلام کرده‌اند که مشکل بلااستفاده شدن اسمارت‌فون، در هنگام باز کردن اپلیکیشن مخاطبین (به‌صورت مستقیم یا غیر مستقیم) ایجاد شده و زمانی‌که کاربر قصد دارد برای ارسال پیامک یا برقراری تماس از این برنامه استفاده نماید، با مشکل فریز شدن موبایل خود مواجه می‌شود.

گلکسی نوت 8

گفتنی است هنگامی‌که گوشی‌های هوشمند فریز می‌شوند، نسبت به فرمان‌های کاربر هیچ واکنشی از خود نشان نخواهند داد و برای به‌کارگیری مجدد باید دستگاه خود را ریستارت کرده یا اجازه دهید باتری اسمارت‌فون به‌طور کامل مصرف شود، که البته راه‌حل اول بسیار منطقی‌تر است.

براساس گزارشات، این مشکل به منطقه یا کشور خاصی محدود نشده و کاربران کشور‌های مختلفی از جمله ایالات متحده و چند کشور‌ اروپایی دیگر نیز از وجود چنین معضلی رنج می‌برند. لازم به ذکر است در حال حاضر غول کره‌ای دنیای تکنولوژی هیچ بیانیه رسمی و مشخصی در رابطه با معضل یاد شده، منتشر نکرده است.

8 در مورد “برخی از کاربران گلکسی نوت 8 از مشکل فریز شدن اسمارت‌فون خود رنج می‌برند!”

  1. الکی دارن شایعه درست میکنن
    اگرم مشکلی باشه با یه اپدیت حل میشه
    مثل پیکسل نیست که الجی گند زده به صفحه نمایشش
    یا داغ کردن سونی و حاشیه زیادش

    1. داداش داغ کردن مال اسنپدرگون ۸۱۰ بود که هیچکی نرفت طرفش ولی سونی مهارش کرد با اوردن لوله های خنک کننده که همین سامسونگ جوناونم یاد گرفت فرداش رفت زد
      داغ کردن هم مال سونی نیست مال سامسونگ s4 اسطوره داغیهاست نمیدونستی بدون هیچ گوشی تو تاریخ نبودعاندازه اس ۴ داغ کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH