ارایه مدل دو سیم کارته ال‌جی G Pro

lg-optimus-g-pro-(1)

طبق آخرین اخبار و شایعات کسب شده، به زودی نسخه دو سیم کارته گوشی اپتیموس جی پرو، با نام LG G Pro Lite Dual عرضه خواهد شد.

بر این اساس، احتمالا این گوشی دارای صفحه نماشی 5.5 اینچی با نمایشگر +True HD IPS و رزولوشن فول اچ‌دی خواهد بود که از دوربینی 8 مگاپیکسلی با  سنسور BSI بهره می‌برد.
هنوز دلیل استفاده از کلمه Lite  کاملا مشخص نیست، همان گونه که هنوز هیچ توجیهی جهت  دوربین به کار گرفته شده در این مدل وجود ندارد.
متاسفانه هیچ اطلاعاتی در خصوص چیپست به کار رفته در این گوشی در دسترس نیست، اما نرم افزارهای استفاده شده در این مدل، تقریبا آن‌هایی است که قبلا در مدل G2 دیده بودیم، قابلیتهایی نظیر: KnockOn ،Guest mode و QSlide.

هم چنین بر اساس این شایعات، باتری این مدل نسبت به مدل قبلی خود تغییری نداشته است و جهت بهبود صدا نیز از دو اسپیکر قوی در آن استفاده شده است (اگرچه این اسپیکرها در حدی نیستند که بتوان آنها را استریو نامید).

بر همین اساس، این گوشی در نیمه‌های ماه اکتبر، جهت یکی از اپراتورهای روسیه با قیمتی معادل 400 دلار عرضه خواهد شد. طبق آخرین شنیده‌ها، HTC One Max نیز دارای مدل دوسیم کارته خواهد بود، پس باید منتظر فبلتی دو سیم کارته از این سازنده تایوانی نیز باشیم!

4 در مورد “ارایه مدل دو سیم کارته ال‌جی G Pro”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH