شور

با بهترین هدفون‌های شور آشنا شوید (آبان‌ ماه ۹۷)

اگر بخواهیم از موسیقی دل‌خواه خود لذت ببریم و آن را با کیفیت بسیار بالا گوش دهیم، باید اقدام به خرید یک هدفون حرفه‌ای کنیم. برندهای زیادی در این حوزه فعالیت دارند که بعضا سال‌هاست که در بازار هدفون‌ها مشغول به تولید محصول هستند. یکی از همین برندها، شور نام گرفته. این کمپانی تا حالا از مدل‌های جذابی پرده برداشته که همه آن‌ها از کیفیت رضایت‌بخشی برخوردارند و طیف وسیعی از یوزرها را راضی می‌کنند. اگر مایلید با بهترین هدفو‌ن‌های شور آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


SRH1840

شور

شور معمولا دیوایس‌هایی مخصوص کاربران حرفه‌ای تولید می‌کند و در این راه هم بسیار موفق بوده و توانسته نظر این دسته از افراد را به‌دست آورد. اگر می‌خواهید موزیک‌ها را با کیفیتی باورنکردنی بشنوید، حتما این مدل را در سبد خرید خود قرار دهید. SRH1840 با دیزاین ساده و به‌دور از المان‌های پرزرق و برق طراحی شده که نظر هر کسی را جلب می‌کند و حرفه‌ای بودن خود را به رخ می‌کشد! اتصال از طریق سیم صورت می‌گیرد و می‌توانید با هر دستگاهی که از جک ۳.۵ میلی‌متری سود می‌برد، ارتباط داشته باشید. به این ترتیب تقریبا در هر موقعیت و با هر دیوایسی می‌توانید به پلی کردن موزیک بپردازید. کیفیت پخش صدا هم شما را شگفت‌زده می‌کند و تمام جزئیات صدا را خواهید شنید. در نتیجه SRH1840 گزینه‌ای مطلوب برای استودیوها و خواننده‌ها به حساب می‌آید و می‌تواند زیر و بم آهنگ‌ها را به‌خوبی نشان دهد.

قیمت: ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

SE425

شور

از هدفون‌هایی که بالای سر قرار می‌گیرند یا این‌که روی گردن سوار می‌شوند، خوش‌تان نمی‌آید؟ خوش‌بختانه شور برای‌تان یک هدفون توگوشی تدارک دیده که از کیفیتی بسیار بالا بهره می‌گیرد و کاربران را راضی خواهد کرد. SE425 تمام جزئیات و ریزه‌کاری‌های موسیقی‌ها را پخش خواهد کرد و هم‌چنین یک تماس فوق‌العاده را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. حرف از تماس شد. این هدفون به میکروفونی حساس مجهز است که تماس‌های شفافی را رقم می‌زند و می‌توانید بدون مراجعه به موبایل هوشمند به تماس‌های خود پاسخ دهید. با این همه، یکی از ویژگی‌های خاص SE425 دیزاین آن است. تولیدکننده تصمیم گرفته به جای این‌که اجزا و قطعات داخلی هدفون را مخفی سازد، آن‌ها را با بهره‌گیری از لایه‌ای شفاف به‌نمایش بگذارد. در این صورت با یک نگاه قادر به دیدن ظاهر و باطن دستگاه خواهید بود که ترندی جدید به‌شمار می‌آید. تکنولوژی حذف نویز اطراف هم در SE425 به کار رفته تا با خاطری آسوده و فارغ از صداهای محیط به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. پس اگر از گجت‌های جذاب و خاص خوش‌تان می‌آید و در عین حال می‌خواهید یک هدفون با کیفیت بالا را خریداری کنید، بی‌تردید SE425 را در نظر داشته باشید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

SRH840

شور

صاحب یک استودیو هستید؟ خواننده‌اید و می‌خواهید یک هدفون حرفه‌ای بخرید؟ پس این مدل را مدنظر داشته باشید. شور توانسته دیزاین مدرن را با طراحی خاص خود ترکیب کند و محصولی به‌نام SRH840 را در بازار عرضه نماید. به‌طور کل، با یک نگاه عاشق چنین دیوایسی خواهید شد. اتصال از طریق سیم صورت می‌گیرد و می‌توانید به تمام گجت‌هایی که از جک ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برند، متصل گردید و به موزیک‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید. گفتنی‌ست جک SRH840 با لایه‌ نازکی از طلا آبکاری شده که کیفیت موسیقی‌ها را افزایش می‌دهد و به‌صورت قابل توجهی از حجم نویزها می‌کاهد. در نتیجه آهنگ‌ها بسیار شفاف و واضح پخش می‌شوند و کوچک‌ترین صداها به گوش می‌رسند. طول کابل یکی از مشکلات هدفون‌های سیمی به شمار می‌آید و معمولا چنین محصولاتی از سیمی نازک و کوتاه بهره می‌گیرند که نمی‌تواند نیاز کاربر را برطرف سازد. اما کمپانی شور با در نظر گرفتن کابلی به طول ۳ متر این مشکل را حل نموده و حالا قادر به فعالیت بیش‌تر هنگام گوش کردن به موسیقی هستید. در هر صورت SRH840 گزینه‌ای مناسب برای کاربران حرفه‌ای است و نمی‌توان از کیفیت بالای صدا در آن چشم پوشید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

SRH440شور

 

مورد قبلی با این مدل شباهت‌های زیادی دارد و می‌توان آن‌ها را در یک سری طبقه‌بندی کرد. در حقیقت SRH440 برای آن دسته از کاربران در نظر گرفته شده که می‌خواهند یک هدفون حرفه‌ای داشته باشند و در عین حال از پس هزینه‌های سنگین بر نمی‌آیند. این محصول وزن سبک‌تری از خواهر بزرگ‌تر خود دارد و به این ترتیب تا ساعت‌ها قادرید بدون خستگی به موسیقی گوش دهید. از آن‌جا که SRH440 جزئیات موزیک را به‌خوبی پخش می‌کند، این امکان را دارید تا به‌سرعت نواقص آهنگ‌ها را برطرف کنید و آواهایی بی‌نقص را به بازار ارایه دهید. هم‌چنین هدفون مذکور با سیم به دستگاه‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا متصل می‌شود و اقدام به پخش موسیقی‌ها می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا در هر موقعیتی و با کمک طیف وسیعی از گجت‌ها پلی‌لیست خود را پخش نمایید. هر هدفونی برای دسته‌ای از کاربران مناسب است و با جدیت می‌توان گفت که SRH440 برای موسیقی‌دان‌ها و عاشقان موزیک عرضه شده تا تجربه‌ای لذت‌بخش را ارایه دهد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

1 در مورد “با بهترین هدفون‌های شور آشنا شوید (آبان‌ ماه ۹۷)”

  1. البته بهترین ایرفون شور مدل الکترواستاتیک ٣٠٠٠ دلاری KSE1500 هست. مدل پرچم‌دار بالانس آمچر SE846 هم قیمت ١۰۰۰ دلاری داره. Se425 در واقع یه مدل میان‌رده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH