آینده چیزهای اینترنتی از آن اندروید خواهد بود

در میان شرکت‌های متعدد جاوا تلاش فراوانی برای تثبیت خود به عنوان عمومی‌ترین ابزار برای ابزار اینترنتی دارد ولی نظر و اقبال عمومی معتقد است که آینده چیزهای اینترنتی از آن اندروید خواهد بود.

2

مسلماً شما نیز با عبارت چیزهای اینترنتی روبرو شده‌اید ولی افرادی که این مفهوم را پیش از این مورد بررسی قرار نداده‌اند کافی است بدانند که بر اساس برنامه جیزهای اینترنتی قرار است تقریباً همه چیز به شبکه اینترنت متصل گردد. این برنامه تا اجرایی شدن راه زیادی دارد ولی این امر دلیل نخواهد شد که شرکت‌ها از هم اکنون رقابت را آغاز نکنند.

در ادامه به بررسی دلایلی خواهیم پرداخت که نشان می‌ کلید پروژه چیزهای اینترنتی در دستان اندروید قرار خواهد داشت:

1-اندروید در سطح جهانی در خارجی‌ترین پوسته کاربری قرار دارد و تعداد فراوانی از افراد در سراسر جهان به استفاده از آن به صورت مستقیم مشغول هستند.

2-نرم‌افزارها به عنوان برگ برنده در پیشرفت اندروید موجب خواهند شد تا این سیستم‌عامل محبوب بتواند روزبه‌روز کاربرد بیشتری پیدا نموده و وجهه‌های جدیدی را برای پیشرفت آن متصور شد.

3- جاوا به هیچ عنوان نمی‌تواند به عنوان پلتفرم اجرایی مستقل نمی‌تواند قدرت بالایی را برای پوسته خروجی ایجاد کند درحالی‌که اندروید می‌تواند با بهره‌گیری از پلتفرم‌های جانبی مانند جاوا قدرت اجرایی بالاتری را ایجاد نماید.

این سه مورد در حقیقت نتایج تحقیقات متخصصین نشریه بین‌المللی اینفو ورلد است و پس از بررسی‌های فراوان به دست آمده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH