چگونه اطلاعات تماس خود را روی صفحه قفل اندروید قرار دهیم؟

Head_image

با وجود اینکه نمی‌توان انتظار داشت همیشه شخصی که گوشی شما را پیدا می‌کند، آن را به شما برگرداند ولی می‌توانید به راحتی اطلاعات تماس خود را روی صفحه قفل گوشی یا تبلت قرار دهید تا حداقل اطمینان پیدا کنید اگر شخص خوبی آن را پیدا کرد، آن را به شما برگرداند!

برای این کار کافی است، وارد تنظیمات یا Settings گوشی یا تبلت خود شوید و گزینه Security را انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه Owner info کلیک کنید. در این صورت با صفحه‌ای همانند شکل زیر مواجه می‌شوید.

android_owner_info

چک باکس Show owner info on lock screen را فعال نمایید. حال شما می‌توانید اطلاعاتی را که مایلید در صفحه قفل اندروید شما نمایش داده شود، تایپ کنید. شما می‌توانید اطلاعات نسبتا طولانی را در این قسمت وارد کنید، البته بعد از تعداد کاراکتر مشخص، باقی جملات به صفحه بعد منتقل می‌شوند. حال می‌توانید با فشردن گزینه Back به صفحه اصلی گوشی یا تبلت خود برگردید.

android_owner_type

شاید بهترین اطلاعات برای قرار دادن در صفه قفل آدرس، ایمیل شما باشد، چرا که ممکن است تمایلی به قرار دادن تلفن منزل خود نداشته باشید و همچنین می‌توانید از هرجا ایمیل خود را چک کنید.

2 در مورد “چگونه اطلاعات تماس خود را روی صفحه قفل اندروید قرار دهیم؟”

  1. با سلام
    دوست عزیز متاسفانه این یکی از اشکالات عمده اندروید هست که گوگل هنوز فکری به حالش نکرده.
    اگه شما قبل از قفل شدن حالت Developer رو بر روی گوشی فعال کرده باشید با استفاده از نرم افزار ADB میشد پترن رو باز کرد.در غیر این صورت راهی جز هارد ریست براتون باقی نمیمونه.البته میتونید مموری رو از دستگاه خارج کنید تا حافظه رم شما فرمت نشه.

  2. چند روز پیش یک مشکل بزرگ با گوشیم اندرویدیم _ال جی پرادا 3) پیدا کردم! خواهرزاده ام گوشیم رو برداشت و سعی کرد پترنش رو باز کنه و بعد کلی تلاش دیدم که گوشی به یه حالت جدید رفته! و ایمیل و پسورد میخواد و از اونجا که راهی برای باز کردن گوشی و روشن کردن وایرلس و شبکه گوشی نبود امکان وارد کردن پسورد و ایمیل هم غیرممکن بود اینترنت رو هم گشتم اما راهی بجز ریست فکتوری پیدا نکردم و از اونجایی که اطلاعات خاصی هم نداشتم ریست فکتوری کردم حتی امکان بک آپ هم وجود نداشت. میخواستم از شما بپرسم که آیا در این مواقع راهی غیر از ریست فکتوری هست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH