با این آپدیت، گلکسی نوت 3 شبیه به گلکسی S5‌ می‌شود!

Lumia 1520 VS Note 3 (ITResanCup) (17)

یکی از ویژگی‌های سامسونگ این است که با معرفی هر پرچم‌دار جدید، امکانات نرم افزاری تازه‌ای در آن قرار می‌دهد که این ویژگی باعث برتری نسبی سامسونگ از سایر رقبا می‌شود.
امسال نیز با معرفی گلکسی اس 5، قابلیت‌های جدیدی در آن مشاهده شد که در تلفن‌های همراه دیگر نمی‌تواستیم آن‌ها را ببینیم. اگرچه گلکسی نوت 3 یکی از گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ است، اما مدل ذکر شده نیز قابلیت‌های جدید گلکسی اس 5 را ندارد. اما روز گذشته یکی از کاربران T-Mobile تصاویری را از صفحه گوشی خود منتشر کرده که ادعا دارد با به روزرسانی گوشی، می‌توان از برخی قابلیت‌های گلکسی اس 5 در نوت 3 بهره برد.

یکی از این قابلیت‌ها Download Booster نام دارد که با استفاده از آن، اگر حجم فایل در حال دانلود 30 مگابایت یا بیشتر باشد، گوشی به همراه شبکه وای‌فای از شبکه LTE نیز استفاده می‌کند تا سرعت دانلود را افزایش دهد. قابلیت دیگر Kids Mode است که به والدین اجازه می‌دهد برخی از قسمت‌های گوشی را باز بگذارند و برای بقیه قسمت‌ها رمز قرار دهند تا کودکان نیز بتوانند از موبایل والدین خود استفاده کنند.

T-Mobile هنوز تغییراتی در بخش آپدیت سایت خود برای این ویژگی‌ها انجام نداده است اما اگر شما بر روی گلکسی نوت 3 هشداری مبنی بر وجود آپدیت جدید را دریافت کردید،‌ بهتر است که گوشی خود را به روزرسانی کنید. البته پیش از آن مطمئن شوید که شارژ باتری گوشی شما بیش از 50 درصد باشد.

طبق یک قانون نانوشته، اگر این ویژگی‌ها در آپدیت جدید برای کاربران T-Mobile قابل دریافت باشد، پس به زودی نسخه اصلی گوشی نیز در سراسر جهان این به روزرسانی را دریافت خواهد کرد.

3 در مورد “با این آپدیت، گلکسی نوت 3 شبیه به گلکسی S5‌ می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH