تصاویر و مشخصات احتمالی آنر مجیک 4 لایت در فضای اینترنت منتشر شد

هندست‌های سری آنر مجیک 4 با وجود بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 و پیکره‌بندی‌های قدرتمند دوربین توجهات زیادی را به سوی خود جلب کردند. اما این اسمارت‌فون‌ها در طیف ارزان‌ترین مدل‌های موجود در بازار طبقه‌بندی نمی‌شوند. مدل استاندارد آنر مجیک 4 با برچسب قیمتی 900 یورویی عرضه خواهد شد و مشتریان برای خریداری آنر مجیک 4 پرو نیز بایستی مبلغ 1100 یورو را پرداخت نمایند.

چنان‌چه به طراحی ظاهری این هندست‌ها علاقه دارید؛ اما قیمت‌گذاری آنها را مطلوب نمی‌دانید؛ در این‌صورت توصیه می‌شود تا به رندرهای احتمالی آنر مجیک 4 لایت نگاهی بیندازید.

بر اساس اعلام وبسایت Appuals، آنر مجیک 4 لایت همانند برادران خود مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6.81 اینچی خواهد بود. با این‌حال پنل مورد استفاده برای هندست از نوع اولد نبوده و در عوض از یک نمایشگر LCD با رزولوشن کمی پایین‌تر (2388×1080 پیکسل) بهره خواهد برد. این پنل کماکان دارای حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود (اگرچه این‌بار از امکانات پنل‌های LTPO خبری نیست).

دوربین‌های تعبیه شده روی پنل پشتی احتمالا همانند مدل‌های پرچم‌دار درون یک ماژول دایروی‌شکل مستقر خواهند شد. با این‌حال مولفه‌های دوربین به اندازه مدل‌های پرچم‌دار چشمگیر نیستند. بر اساس پیش‌بینی‌ها آنر مجیک 4 لایت مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (با قابلیت ضبط ویدیویی 1080p با سرعت 30 و 60 فریم برثانیه)، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین جلویی دستگاه نیز احتمالا مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

رندرهای احتمالی مربوط به آنر مجیک 4 لایت

بر اساس اطلاعات لو رفته، آنر در راستای کاهش هزینه‌های خود از تراشه‌ اسنپ‌دراگون 695 برای آنر مجیک 4 لایت بهره خواهد برد. بعلاوه این اسمارت‌فون مجهز به رابط کاربری Magic UI 6 مبتنی بر اندروید 11 خواهد بود. مدل پایه این هندست با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. آنر مجیک 4 لایت یک هندست 2 سیم‌کارته با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G به‌شمار می‌رود؛ اما از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی خبری نخواهد بود. 

این اسمارت‌فون همانند ورژن استاندارد آنر مجیک 4 مجهز به یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ اما این‌بار سرعت شارژ باتری از 66 وات به 40 وات کاهش خواهد یافت. ابعاد این هندست برابر با 166x76x8 میلی‌متر و وزن آن برابر با 189 گرم خواهد بود. همچنین بهره‌مندی از گواهی حفاظتی IPX2 مقاومت دستگاه در برابر پاشیدگی آب را تضمین خواهد کرد. حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه، اتصال وای‌فای 6ax و NFC سایر امکانات گوشی را تشکیل می‌دهند.

رندر احتمالی آنر مجیک 4 لایت

بر اساس گزارشات، آنر مجیک 4 لایت با قیمت‌گذاری 300 یورویی یا ارزان‌تر روانه بازار خواهد شد؛ رقمی که در مقایسه با 2 هندست دیگر این سری بسیار ارزان‌تر است. در خصوص زمان عرضه این اسمارت‌فون هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست.

بایستی به خاطر داشت که آنر مجیک 4 لایت از شباهت بسیار زیادی با آنر X30 برخوردار خواهد بود. تنها تفاوت این 2 هندست به سرعت شارژ باتری (40 وات در برابر 66 وات) و پشتیبانی از NFC مربوط می‌شود. آنر X30 سال گذشته با برچسب قیمتی 1500 یوان (235 دلار) در کشور چین عرضه شد. آنر مجیک 4 لایت احتمالا ورژن بین‌المللی این هندست به‌شمار خواهد رفت.

تصاویر رسمی آنر X30

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH