سامسونگ گلکسی تب اکتیو 4 پرو در Google Play Console رویت شد

سامسونگ در ماه جولای امسال از اسمارت‌فون بادوام گلکسی Xcover 6 Pro رسما رونمایی کرد. اکنون انتظار می‌رود که برند کره‌ای از تبلت مقاوم جدید خود با نام گلکسی تب اکتیو 4 پرو نیز رونمایی کند.

اکنون در ماه آگوست قرار داریم و این تبلت هنوز معرفی نشده است؛ اما تا موعد رونمایی از آن احتمالا زمان چندان زیادی باقی نمانده است. گلکسی تب اکتیو 4 پرو موفق به دریافت گواهینامه‌های متعددی از جمله Bluetooth SIG، فهرست گوگل پلی و Google Play Console را دریافت نموده و برخی مشخصات آن‌را فاش کرده است. تبلت مقاوم جدید سامسونگ مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 778G ساخت کوالکام خواهد بود.

در گواهینامه‌های مورد اشاره 2 شماره مدل مختلف شامل SM-T636B و SM-T636N به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد که یکی از این مدل‌ها صرفا دارای اتصال وای‌فای بوده و دیگری از اتصال LTE و 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین گلکسی تب اکتیو 4 پرو موفق به دریافت تائیدیه بلوتوث شده و بر این اساس از اتصال بلوتوث 5.2 بهره‌برداری خواهد کرد.

همچنین بر اساس اطلاعات فهرست، این گجت مجهز به 4 گیگابایت رم بوده و احتمالا با پیکره‌بندی‌های متعدد حافظه روانه بازار خواهد شد. این در حالیست که سامسونگ گلکسی تب اکتیو 3 تنها با یک پیکره‌بندی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. تبلت جدید مجهز به یک نمایشگر با رزولوشن 1920×1200 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 است. چنین نمایشگری برای یک تبلت کاملا استاندارد به‌نظر می‌رسد. همچنین این تبلت مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12L خواهد بود. این سیستم‌عامل برای استفاده در دستگاه‌هایی با نمایشگرهای بزرگ از جمله تبلت‌ها بهینه‌سازی شده است (وجود حرف L در نام پلتفرم مذکور نیز به همین موضوع اشاره دارد).

گواهینامه‌های دریافت شده توسط سامسونگ گلکسی تب اکتیو 4 پرو 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH