لرزش‌گیر و فوکوس دوربین‌های سری S23 بهبودهای چشمگیری خواهند داشت

اطلاعات فاش شده جدید، خبر از بهبودهای چشم‌گیر برای بخش لرزش‌گیر و فوکوس دوربین‌های سری S23 سامسونگ می‌دهند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اگر فقط به ظاهر سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نگاه کنید، ممکن است تفاوت‌هایی زیادی نسبت به مدل 2022 نبینید. با این حال، این پرچمدار جدید، چندین پیشرفت بزرگ در باطن خود دارد، اسنپدراگون 8 نسل 2 اختصاصی و دوربین 200 مگاپیکسلی جدید از موارد مهم هستند.

علاوه بر این موارد، بهبودهای دیگری نیز وجود خواهد داشت، برای مثال، افشاگر Ice Universe می‌گوید که “فوکوس دیگر مشکلی نیست”. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، گلکسی اس 20 اولترا، که اولین گوشی 108 مگاپیکسلی سامسونگ بود، در زمان عرضه مشکلاتی در بخش فوکوس داشت. بیشتر آن‌ها با به‌روزرسانی نرم‌افزاری رفع شدند و دوربین‌های S21 و S22 بعدی برای نتایج بهتر طراحی و بهینه‌سازی شدند.

اکنون نسخه Ultra در حال پرش به نسل جدیدی از سنسورها است و اگر این منبع درست می‌گوید، دیگر مشکلات S20 Ultra تکرار نخواهند شد. این فاش کننده همچنین ادعا می‌کند که سیستم لرزش‌گیر تصویر دوربین نیز تا حد زیادی بهبود یافته است.

فوکوس S23

آیس می‌نویسد که بلندگوی Galaxy S22 Ultra بلندترین بلندگو نبود، اما ظاهراً سامسونگ این مشکل را برای نسخه 2023 حل کرده، به ویژه بیس خروجی صدا در این گوشی جدید بهبود یافته است. علاوه بر این، گوشی جدید اولترا به یک مجموعه بسیار توانمند برای میکروفون نیز مجهز خواهد شد.

سه هفته تا روز عرضه سری گلکسی اس 23 باقی مانده است و سامسونگ برای کسانی که زودتر گوشی را پیش‌خرید می‌کنند، تخفیف می‌دهد. بهبود فوکوس دوربین و عملکرد بلندگو S23 ممکن است چیزی نباشد که به تنهایی خریداران را به سمت خرید این خانواده گوشی‌ها سوق دهد، اما این موارد بسیار مهم هستند و در تجربه روزمره بسیار تاثیرگذارند. برای همین می‌توانند در درازمدت مالکان را خوشحال‌تر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH