تصاویر مفهومی گوشی پرچم‌دار هواوی P60 اولترا منتشر شد

چند روز قبل، 2 فرد دست‌اندرکار حوزه صنعت که در زمینه افشای جزئیات مربوط به گوشی‌های هوشمند آینده هواوی تخصص دارند؛ اعلام کردند که کمپانی چینی در تدارک عرضه گوشی پرچم‌دار هواوی P60 اولترا است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این مدل برترین عضو خانواده هواوی P60 قلمداد شده و اکنون نخستین رندر مفهومی مربوط به آن در فضای وب منتشر شده است.

تصویر لو رفته نشان‌دهنده گوشی با یک دوربین نسبتا بزرگ شامل 4 ماژول است. این گوشی فاقد لنز پریسکوپی است؛ اما یکی از ماژول‌ها دارای لنزی با گشودگی دیافراگم متغیر خواهد بود (البته هواوی در گذشته نیز از چنین مشخصه‌ای بهره گرفته است). به‌طور کلی طراحی دوربین هواوی P60 اولترا با مدل استاندارد هواوی P60 مطابقت دارد (طراحی دوربین هواوی P60 پیش‌تر از طریق انتشار رندرها و تصاویر مربوط به کیس‌های آن فاش شده است). در این میان تنها تفاوت موجود این است که اندازه بلوک دوربین به وضوح افزایش یافته و ماژول‌های بیش‌تری را در خود جای داده است.

با این‌حال به جزئیات فنی جدیدی اشاره نشده است؛ اما انتظار می‌رود که گوشی‌های سری هواوی P60 از سنسورهای IMX858، IMX789 و IMX351 ساخت شرکت سونی استفاده کنند. تصاویر مفهومی هواوی P60 اولترا توسط یک افشاگر با نام مستعار Rodent950 در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است. این افشاگر در گذشته و پیش از معرفی رسمی گوشی‌های هواوی P50 و هواوی میت 40 جزئیات دقیقی را در رابطه با آنها ارائه کرده بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH