تیزر تبلیغاتی هواوی میت X3 به طراحی باریک‌تر و سبک‌تر این گوشی تاشو اشاره دارد

هواوی یکی از نخستین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان بود که اقدام به عرضه مدل‌های تاشو به بازار کرد. کمپانی چینی پس از عرضه 2 نسل از این دستگاه‌ها اکنون در تدارک رونمایی از سومین عضو این خانواده است.

هواوی در تدارک عرضه گوشی تاشو جدید خود با نام هواوی میت X3 در روز 23 مارس (3 فروردین ماه سال آینده) است. همچنین انتظار می‌رود که برند چینی از محصولات دیگری از جمله سری هواوی P60 نیز رونمایی کند.

تیزر تبلیغاتی جدیدی که توسط کمپانی به اشتراک گذاشته شده است؛ نشان‌دهنده گوشی تاشو هواوی میت X3 و متنی به شرح “باریک همانند بال، مستحکم همانند سنگ” است. این متن نشان می‌دهد که دستگاه جدید دارای بدنه نازک‌تر و سبک‌تری خواهد بود.

بعلاوه این تیزر می‌افزاید که گوشی تاشو جدید از پوشش محافظ Kunlun Glass استفاده می‌کند. Kunlun یک پوشش فوق‌العاده مقاوم در برابر سقوط به‌شمار رفته و طی سال گذشته در سری پرچمدار هواوی میت 50 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته هواوی، Kunlun Glass از 10 برابر مقاومت بیش‌تر در برابر سقوط برخوردار بوده و از نظر مقاومت در برابر ضربه می‌تواند به استحکامی مشابه با یک سنگ محکم دست پیدا کند.

در آستانه معرفی گوشی تاشو هواوی میت X3 تا چند روز آینده، اکنون برخی ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی آن فاش شده است. این گوشی احتمالا یک دستگاه تاشو با نمایشگر بزرگ 2K به‌شمار خواهد رفت. بر اساس شنیده‌ها نمایشگر داخلی گوشی فاقد هرگونه حفره یا ناچ خواهد بود؛ در حالی‌که نمایشگر خارجی از یک حفره کروی‌شکل میزبانی خواهد کرد.

این دستگاه احتمالا از ویژگی ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که هواوی مدتی قبل برای نخستین بار از آن رونمایی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH