منتظر گوشی تاشو میان‌رده و ارزان قیمت هواوی با برند نوا باشید!

بر اساس گزارش‌ها شرکت هواوی سرگرم برنامه‌ریزی برای معرفی یک گوشی تاشو جدید است. نکته جالب توجه اینکه این محصول متعلق به برندهای معمول میت یا Pocket که هواوی از آنها برای نامگذاری گوشی‌های تاشو افقی و عمودی خود استفاده می‌کند؛ بهره نخواهد برد. در عوض انتظار می‌رود که این گوشی به‌عنوان عضوی از خانواده نوا روانه بازار شود.

با توجه به گمانه‌زنی‌های مطرح شده، گوشی تاشو جدید سری نوا هواوی بین 4000 تا 5000 یوان (تقریبا 558 الی 697 دلار) قیمت‌گذاری خواهد شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این محصول به منظور در دسترس قرار گرفتن گوشی‌های تاشو برای طیف گسترده‌تری از مشتریان در حال توسعه است.

گوشی تاشو نوا هواوی احتمالا به‌عنوان دستگاهی با مکانیسم تاشونده عمودی همانند هواوی Pocket S و هواوی P50 Pocket به بازار عرضه خواهد شد. توان پردازشی این گوشی احتمالا از طریق نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام تامین خواهد شد.

هواوی به‌عنوان یکی از بازیگران پیشگام در صنعت دستگاه‌های تاشو، نخستین گوشی تاشو خود را در سال 2018 معرفی کرد. از آن زمان به بعد این برند چندین مدل تاشو دیگر را به بازار عرضه کرده است. گوشی‌های تاشو با توجه به هزینه‌های بالای تولید و فرآیندهای ساخت پیچیده خود کماکان از قیمت‌ نسبتا گرانی برخوردار هستند.

هواوی Pocket S که با قیمت‌‌گذاری پایه 4988 یوان (تقریبا 696 دلار) روانه بازار شد؛ ارزان‌ترین گوشی تاشو ساخت شرکت چینی محسوب می‌شود. این گوشی مجهز به یک پنل اولد تاشو با اندازه 6.9 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اسنپدراگون 778G ساخت کوالکام، 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 40 واتی، انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می‌کند.

سیستم دوربین پشتی دوگانه از سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین دوربین جلویی از یک سنسور 10.7 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. بر اساس شایعات، گوشی تاشو هواوی با برند نوا احتمالا در رده‌ای پایین‌تر از هواوی Pocket S طبقه‌بندی خواهد شد.

همچنین بر اساس شنیده‌ها هواوی سرگرم توسعه گوشی‌های سری میت 60 برای بازار چین است. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها سری میت 60 احتمالا نخستین گوشی پرچمدار 5G هواوی پس از اعمال تحریم‌های ایالات‌متحده علیه برند چینی به‌شمار خواهد رفت. چنان‌چه همه چیز به خوبی پیش برود؛ در این‌صورت هواوی احتمالا از سال 2024 به بعد، رویکرد سنتی سابق خود مبنی بر عرضه گوشی‌های پرچمدار سری P و میت در نیمه‌های اول و دوم سال را بار دیگر دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH