جزئیات جدید درباره گوشی تاشو آینده هواوی در فضای وب منتشر شد

از زمان معرفی نخستین گوشی هوشمند تاشو هواوی با نام هواوی P50 Pocket حدودا 1.5 سال گذشته است. با این‌حال کمپانی چینی هنوز از مدل جانشین این گوشی رونمایی نکرده است. در عوض طی سال گذشته شاهد عرضه مدل ضعیف‌تر این گوشی تاشو تحت عنوان هواوی Pocket S بودیم.

اکنون به گفته یک افشاگر قابل اعتماد، مدل جانشین نخستین گوشی تاشو هواوی در اواخر سال 2023 عرضه خواهد شد. حتی فرد افشاگر به برخی ویژگی‌های کلیدی این محصول نیز اشاره نموده است. بر اساس اعلام افشاگری با شناسه Digital Chat Station، گوشی تاشو صدفی‌شکل نسل آینده هواوی در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا در کنار سری میت 60 هواوی معرفی می‌شود.

بعلاوه فرد افشاگر خاطرنشان می‌کند که نمایشگر داخلی تاشو روی این گوشی از تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس بالا پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین کاربران در شرایط نوری ضعیف نیز به آسانی می‌توانند محتوای نمایشگر گوشی را مشاهده کنند.

این دستگاه از طراحی باریک و سبکی بهره خواهد برد. بعلاوه این مدل همانند سایر رقبای خود از نمایشگر خارجی بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود؛ اگرچه اندازه این نمایشگر به‌طور دقیق اعلام نشده است.

بر اساس شنیده‌ها انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق باتری بزرگ 4520 میلی‌آمپرساعتی (شامل 2 سلول با ظرفیت‌های متفاوت 1250 و 3170 میلی‌آمپرساعتی) تامین خواهد شد. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که این گوشی از فناوری شارژ سریع 66 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی P50 Pocket

فرد افشاگر در خصوص سیستم دوربین گوشی هیچ توضیحی ارائه نداده است؛ اما انتظار می‌رود که این پدیده طی هفته‌های آتی عملی شود.

متاسفانه این دستگاه همانند کلیه محصولات دیگر هواوی از اتصال 5G پشتیبانی نکرده و به سرویس‌های گوگل نیز دسترسی نخواهد داشت. بنابراین این دستگاه احتمالا در خارج از بازار چین به‌صورت محدود عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH