باور نمی‌کنید، امسال 22 هندست برای ویندوز فون مایکروسافت معرفی شده‌اند

2014 را می‌توان بدون شک، سالی پر اهمیت برای پلت فرم ویندوز فون مایکروسافت دانست. غول ردماند امروز اعلام کرد که از ماه فوریه به این طرف، 14 OEM جدید را به فهرست سخت افزاری شرکای این پلت فرم افزوده است و این یعنی بیش از 22 هندست ویندوز فونی که شامل لومیاها و اچ تی سی M8 ویندوزی می‌شوند معرفی شده‌اند.

علاوه بر هندست‌های ویندوزی از کمپانی‌های بزرگ و مشهور، هندست‌هایی از سازندگانی چون Archos ،BLU ،Kazam ،NGM و Yezz نیز به دنیا آمده‌اند. اولین هندست ویندز فونی برند NGM که امسال معرفی شد NGM Harley-Davidson نام داشت.

مایکروسافت می‌گوید این دستگاه برای بازار ایتالیا ساخته شده است و اوایل اکتبر آغاز بکار می‌کند. همانطور که از نامش پیداست، این هندست با همکاری شرکت موتور سیکلت سازی آمریکایی Harley-Davidson ساخته شده و دارای محدودیت در نسخه است. این هندست با لوگوی این کمپانی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ دی، پشتیبانی از دو سیمکات، ویندوز 8.1، اسنپدراگون 400، دوربین 8 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. قیمت این هندست از 249 یورو آغاز می‌شود. در زیر می‌توانید تصاویر برخی از ویندوز فونهای نه چندان مشهور را ببینید.

پیش از این شنیده بودیم که مایکروسافت قصد دارد کلمه فون را از ویندوز فون و نوکیا را از نوکیا لومیا حذف کند. باید منتظر اخبار بعدی بمانیم.

Archos-Cesium-40


BLU-Win-HD


BLU-Win-JR


NGM-Harley-Davidson (1)


NGM-Harley-Davidson


Yezz-Billy-4.7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH