تبلت گیمینگ ردمی با تراشه سری اسنپدراگون 8 در راه است

برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی در ماه مه سال جاری میلادی از تبلت ردمی پد پرو در بازار چین رونمایی کرد. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 بوده و قدرتمندترین تبلت عرضه شده توسط ردمی محسوب می‌شود.

با این‌حال پست جدیدی که توسط یک افشاگر قابل اعتماد در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است نشان می‌دهد که این برند سرگرم توسعه یک تبلت با تمرکز بر قابلیت‌های گیمینگ است. این افشاگر با شناسه Digital Chat Station از طریق انتشار پستی طی ماه آگوست ادعا کرد که ردمی روی توسعه یک تبلت پرچمدار با طراحی جمع‌وجور و نمایشگر LCD کار می‌کند.

در عین‌حال وی مدعی شد که این دستگاه در مرحله ساخت نمونه اولیه قرار دارد. به گفته فرد افشاگر، تبلت جدید ردمی در سال 2025 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که Digital Chat Station در پست اخیر خود درباره یک دستگاه مشابه صحبت کرده است. این‌بار وی مدعی شده که چنین دستگاهی بر مقوله گیمینگ تمرکز داشته و از تراشه سری اسنپدراگون 8 استفاده خواهد کرد.

تبلت گیمینگ آینده ردمی به لحاظ عملکردی احتمالا از تبلت‌های پرچمدار سری شیائومی پد 7 پیشی خواهد گرفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری شیائومی پد 7 از دو مدل استاندارد و پرو تشکیل خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها این دو دستگاه به‌ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده خواهند کرد. همچنین هر دو دستگاه احتمالا مجهز به نمایشگرهای 11.16 اینچی LCD خواهند بود.

نوبیا اخیرا تبلت گیمینگ جدیدی با نام رد مجیک نوا را در بازار چین عرضه کرد. این تبلت مجهز به یک پنل 10.9 اینچی LCD، نسخه سفارشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 موسوم به Leading Version و باتری 10100 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 120 واتی است. این محصول با برچسب قیمتی 3999 یوان (تقریبا 565 دلار) در بازار چین به فروش می‌رسد.

تبلت گیمینگ آینده ردمی نیز احتمالا دستگاهی مشابه به‌شمار خواهد رفت. انتظار می‌رود که در آینده جزئیات بیش‌تری درباره این تبلت منتشر شود. از سوی دیگر برند چینی روی توسعه گوشی‌های سری ردمی K80 نیز کار می‌کند. این سری احتمالا از سه مدل مختلف با اسامی ردمی K80e، ردمی K80 و ردمی K80 پرو تشکیل خواهد شد. این سه دستگاه احتمالا به‌ترتیب با تراشه‌های Dimensity 8400، اسنپدراگون 8 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 4 به بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری ردمی K80 طی ماه نوامبر امسال در کشور چین معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH