تصاویر کیس محافظ آیفون SE 4 اپل منتشر شد

سری آیفون‌های مقرون‌به‌صرفه اپل در آینده نزدیک به‌روزرسانی نخواهد شد. آیفون SE 3 حداقل تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. با این‌حال روند نشت شایعات درباره مدل جانشین آن یعنی آیفون SE 4 از مدتی قبل آغاز شده است.

تصاویری که اخیرا توسط یک افشاگر با نام سانی دیکسون در شبکه‌های اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته شده است؛ نشان‌دهنده ذهنیت یک تولیدکننده ثالث درباره طراحی احتمالی آیفون آینده اپل است. این تصاویر اگرچه دستگاه آیفون SE 4 واقعی را نمایش نمی‌دهند؛ اما به جزئیات جالبی درباره طراحی کیس اشاره دارند.

این کیس در وهله نخست، زبان طراحی گوشی شامل استفاده از لبه‌های جانبی تخت را مورد تائید قرار می‌دهد. اپل از زمان عرضه آیفون 12 همواره از این سبک طراحی در تمامی گوشی‌های خود بهره گرفته است. نکته جالب‌تر اینکه کیس مذکور دارای یک حفره برش‌خورده برای کلید سوئیچ قطع صدا است. این موضوع ظاهرا شایعات قبلی مبنی بر وجود دکمه اکشن در آیفون SE 4 را رد می‌کند (دکمه اکشن در گوشی‌های سری آیفون 15 پرو و آیفون 16 به چشم می‌خورد).

این دکمه بسته به نظر کاربر امکان دسترسی به میان‌برهای قابل تنظیم را فراهم می‌کند. اگرچه استفاده از این ویژگی برای مدل آینده آیفون SE چندان تعجب‌آور نبود؛ اما در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این مدل ارزان‌قیمت‌ از دکمه سوئیچ قطع صدا بهره خواهد برد.

ماژول دوربین در مقایسه با آخرین نسل آیفون SE به میزان قابل‌توجهی بزرگ‌تر است. این موضوع نشان می‌دهد که آیفون SE 4 بالاخره از سیستم دوربین پشتی منفرد فاصله گرفته و از پیکره‌بندی دوربین دوگانه در این قسمت استفاده خواهد کرد. این سبک از طراحی با تصاویر کیس‌های ماکت گوشی که در ماه آوریل منتشر شدند؛ مطابقت دارد؛ اگرچه این الگو با سبک کنونی اپل هماهنگی چندانی ندارد.

حفره دوربین همانند آیفون 7 پلاس با چیدمان افقی قرار گرفته است. اگرچه این کیس می‌تواند بر پایه اطلاعات نادرست طراحی شده باشد؛ اما شایعات مطرح شده تا به این لحظه از به‌کارگیری پیکره‌بندی مورد اشاره برای دوربین حکایت دارند. نهایتا تصویر کیس، نکات جالبی را درباره طراحی احتمالی آیفون SE 4 ارائه می‌کند. اگرچه در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید.

با توجه به پنهان‌کاری طولانی‌تر اپل در خصوص محصولات خود برای دستیابی به درکی کامل از آیفون SE 4 بایستی منتظر افشای اطلاعات دقیق‌تر و قابل اعتمادتری باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH