مایکروسافت: گوگل باید در برخی مسایل حرفه‌ای‌تر عمل کند!

چندی پیش کمپانی گوگل یک مشکل امنیتی در ویندوز 8.1 را به‌صورت عمومی منتشر کرد که اکنون مایکروسافت این ماجرا را به دل گرفته و مدعی شده که گوگل می‌بایست انعطاف پذیرتر باشد و در مواقع این چنینی به‌صورت همکاری و حرفه‌ای عمل کند.

screen_shot_2014-08-24_at_12.12.27_pm_story

Chris Betz یکی از مدیران بخش امنیتی مایکروسافت در بلاگ خود گفته است که قرار بود مایکروسافت روز سه‌شنبه یک پچ امنیتی را برای حل مشکل موجود منتشر کند تا کاربران با کمک آن آسیب پذیری سیستم خود را کاهش دهند، اما گوگل که از این ماجرا خبر داشته، دو روز قبل از انتشار پچ اقدام به پخش خبر کرده است. ناگفته نماند که این مشکل امنیتی باعث می‌شد تا امنیت ویندوز 8.1 از طریق زیر پا گذاشتن برخی قوانین و دستورات کاهش یابد.

وی همچنین مدعی شده است که کار‌های امنیتی نیازمند زمان و بررسی‌های زیادی است که کمپانی گوگل در مقابل باید انعطاف پذیرتر و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کرد. چندی پیش نیز محققان گوگل که این مشکل امنیتی را کشف کرده بودند مدعی شدند که ابتدا آن را به مایکروسافت گزارش داده‌اند اما به‌دلیل اینکه این شرکت هیچ اقدامی انجام نداده بعد از 90 روز به‌صورت عمومی بیان کرده‌اند تا بلکه در صورت رسانه‌ای شدن آن مسئولین مایکروسافت دست به کار شوند.

مدیر بخش امنیتی مایکروسافت این اقدام گوگل را باز کردن راهی برای مجرمین می‌داند.

12 در مورد “مایکروسافت: گوگل باید در برخی مسایل حرفه‌ای‌تر عمل کند!”

  1. همونطور که داخله خبرم بود بسته رفعه مشکل قرار بر ارایه بود اما اقدام گوگل مبنی بر انتشار خبر اونم دو روز قبله ارایه خبر فقط یه نکترو میرسونه اونم رسانه ای کردن مشکلات مایکروسافت و گرفتن ماهی از اب گل آلوده و گرنه همه ما میدونیم این سری حفره ها به درده قالبیته کاربرا نمیخوره جز هکرایه حرفه ای پس انتشار اون خبر به نظرم فقط سیاستایه زشته گوگلو میرسونه هر چند نمونه هاش زیاده مثله همون خلیج فارسو غیره.
    گوگل خیلی به امنیته کاربراش اهمیت میده بزار باگو موارده امنیتی آندرویدو پوشش بده

  2. مهدی مس کوب ساروی

    به نظرم کار گوگل خیلی سطح پایین و بچه گانه بود و اصلا در حد یک کمپانی معتبر بین المللی رفتار نکرد.

  3. مایکروسافت جون شما حرفنزنید بهتره . . .
    گوگل خودش کارشو از صد تا شرکت مثل شما بهتر بلده . . . .
    مایکروسافت لطفا شات آپ ( shut up )

    1. :)))))
      دیگه مایکروسافت شرکت الجی یا سامسون
      یا اچ تی سی یا سونی نیست که از روی تعصب یکی رو برتر از دیگری بدونیم
      تو یه روز سیستمت رو بدون سیستم عامل ویندوز یا بدون آفیس فرض کن
      آندروید و آی او اس نیست که بشینیم رو برتری نسبت به هم بحث کنیم
      برتری ویندوز برای همه ثابت شده

    2. به زودی میبینیم که سهم ویندوزفون تو بازار افزایش و سهم اندروید کاهش پیدا می کنه. گوگل خیلی بلده بره یه فکری به حال افزونه های کروم کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH